JEdina moJA LJUBAV

srijeda, 07.02.2007.

Bandiću-do kada ćemo čekati???

Prije nešto manje od 2god u Zagrebu su održani lokalni izbori i jedno od najčešće postavljanih pitanja u kampanji je bio Dinamov stadion. Kao i obično svi su preko Dinama pokušali osvojiti koji glas više. Bilo je raznih mišljenja o budućnosti stadiona( rušenje, dovršavanje, gradnja novog...) ali osvrnuti ću se samo na tadašnji stav Milana Bandića.
Naime, Bandić je rekao da će raspisati referendum s pitanjem: '' Treba li dovršiti Dinamov stadion?''. Rezultati tog referenduma su vrlo lako predvidljivi, kaj možete očekivati od nekog penzića nego da zaokruži NE. Njemu čim spomenete novac koji treba uložiti on će odmah to tražiti za svoju penziju. Da je za dovršenje stadiona potrebno 100 tisuća kuna(koliko osvoji budala s malo sreće na milijunašu) većina bi rekla NE, a kaj onda očekivati kada se spomenu milijuni. Fakat mi ovi naši građani nisu jasni( znam da se živi loše, da su plaće i penzije male, pa ni moj stari nije Todorić) ali Zagreb mora imati jedan normalan stadion.
Stadion se mora dovršiti i tako spriječiti njegovo daljnje propadanje. Pa ljudi ne razumiju da je sramotno da najveći stadion u glavnom gradu jedne države nema niti jedno natkriveno mjesto. Žalosno je da u Zagrebu vlada tolika nezainteresiranost prema sportu, čini mi se kao da većina Zagreba uživa u lošim rezultatima Dinama. Treba( bez nekakvih referenduma) dovršiti stadion, i s tim početi odmah, što prije se počne, manje će koštati.

- 16:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ti si ponos mog Zagreba grada,u kojem zakon purgera vlada, ja bit ću sa tobom i u nebo kad uđem,ja dinamo volim jer on mi je suđen!!!

TABLICA

  • 1 DINAMO 47
    2 Hajduk 44
    3 Zagreb 31
    4 Šibenik 30
    5 Varteks 27
    6 Međimurje 25
    7 Rijeka 23
    8 Slaven Belupo 23
    9 Osijek 22
    10 Pula 18
    11 Cibalia 11
    12 Kamen Ingrad 7

NAJAVA

Linkovi