Niki =(

subota, 16.06.2007.

Jučer sam se opet dosađivala... nut
Starci su išli spavat već u deset a sam pravila gluposti.dead
Prvo sam pojela čips na balkonu i slušala muziku.
Uopće mi se nije spavalo pa sam otišla u kuhinju i pokušala napravit kokice,
a kad bi ja još to znala to bi bilo super! Stavila sam kokice u lonac i strpala
u mokrovalnu! lud I još sam se čudila što se ne naprave! A tek kasnije,
kad je cijela kuhinja smrdila, sam shvatila da se lonac ne stavlja u mikrovalnu!....
Onda sam jela kekse i plesala na balkonu! nut
Pa sam surfala po internetu i nabijala račun!...dead
Pa sam gledala tv... A oni debili na rtl-u svaki film po sto puta repriziraju! Zašto, naprimjer ne stave nešto novooooo?
I tako je došlo dva i nešto i istuširala sam se....mouthwashdošla u svoju sobu u kojoj je tako odvratno i na balkonu viknula iz sveg glasa
"ljudi" i uletila u svoju sobu! Valjda nisam nekog probudila!....
- 09:48 - Komentari (52) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.