Niki =(

četvrtak, 07.06.2007.

Tulum

Jučer je bilo baš super!
Nije bilo staraca pa sam napravila tulum!party Bili su Andrej,Luka,Ivana,Kiko i Žarko.
Gledali smo tekmu, jeli grickalicenjami,navijali, derali se na balkonu i bacali petarde!
Ja sam si na trbuhu ispod pupka napisala "Hrvatska" i na rame "Ćorluka"
I tako smo divljali i mahali šalom i zastavicom, pjevali navijačke pjesme na balkonu, ja sam se popela na stol...party
Moj dragi Ćorluka je taaako lijep!...
A šteta što nije Hrvatska pobjedila (bilo je 0:0) ali nema veze,...hrvatska
Kad je već bilo kasno,nakon tekme su ostali otišli, ja sam samo sve čašice i tanjuriće bacila u smeće,
pobrisala stol i opet je sve blistalo!
P.S. Neću pisati kakve smo još gluposti radili!...smokin
Bye,bye!mah
- 16:50 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.