Niki =(

srijeda, 30.05.2007.

Jučer je bio grooozan dan!!!
zaspala sam i zakasnila 50 minuta pa nisam stigla na prvi sat likovnog!deadzijev I onda je popodne stara išla na informacije i mislila da upoće nisam bila u školi!!! Išle smo skupa do raske i ona se samo smijala i jedva sam dokazala da sam zapravo bila u školi rolleyesa glupi profesori ni ne gledaju ko je na satu!lud.......Ali na kraju mi je raska opravdala prvi sat i "svi" sretni i zadovoljni...

Ali mojoj nesreći nije kraj. U ponedeljak je bio dan škole i ja sam strpala mobić u torbicu i kad sam došla doma skužila sam da sam ga negdje "posijala"!lud Nisam ga ni tražila jer je to takva krmtija i valjda ću u skoroj budućnosti dobit novi!!! Ma ja sam osuđena na propast!!
- 14:21 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.