Niki =(

petak, 18.05.2007.

Evo mene iz škole...pisali smo tehnički, meni je naravno sve krivo...i nismo ništa pametno radili!
Neki dan sam bila u Zagrebu kod tetke Viki i bilo mi je straašno dosadno pa sam išla na špicu.
Bila je nedjelja pa ništa nije radilo... Gledala sam izloge i čavrlja na mobić.
Malo kasnije sam ugledala tri zgodna dečka i među njima je bio neko ko mi je bio
jako poznat! To je bio Zoki iz BigBrothera! Prošao je pored mene a ja sam se okrenula i zabuljila
u njega! Bio je tako sladak!
Mmmm....i šarmantan!naughty

Jušer je pod velikim odmorom pljuštila kiša! Bilo je baš cool!
Bili smo mokri do gole kože! Ja inače obožavam kišu a ne glupo sunce!
Pogotovo kad sam u moru! Nema nikoga...more toplo a kišica škropi!cool
- 13:47 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.