ponedjeljak, 16.07.2007.

Sretan vam ponedjeljak 16. mjeseca srpnja!!!!

Brazil je pobjedio 3:0 Argentinu...to ja govorim za ove koji nisu jučer gledali tekmu...ma sram ih može bit...ugl...pobjedili smopartyparty

Danas mi se moja voljena prijateljica Ema vratila s mora...ajde bre napokon....i malo sam otišla da ju posjetim...i ljepo smo se ispričale...i tako..kasnije mi otišle ljepo s mojim starim i burazom na janjetinu...nije bila neš...i bilo nam je dosadno tam...ali...kaj onda...bar nisam bila doma...hehehheehheheeee

Pozdrav Emici!!!mahmahmahmahmah

Ugl...moja spezifična kratica...Danas sam jakoooooooo umorna jer nisam spavala 24 sata ljudi...ja vam jučer idem zaspat..ovo ono..nisam se ni okrenula kad 5 sati..ja reko šta ću sad i ostala budna sve do sada....i premorena sam...

Sutra mi je ljepo tekmica....Hazar Lenkoran:Dinamo....

Dinamo,Dinamo znaj da mi te volimo,mi smo uz tebe....Znaj da nema predajeeeee!!!!thumbupthumbuphrvatska

P.S.-Ubi tovara!!!!bang

- 23:30 - komentari (58) - print - Sretan vam ponedjeljak 16. mjeseca srpnja!!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.