petak, 13.07.2007.

Petak 13.

evo današnji dan...mi je prošao onak dosta okej....

ljepo sam se probudila kao i svakog dana,misleći pa ovaj bi mogao biti po nečem poseban...ali i nije baš...
Danas sam se vidjela sa svojom malom sestričnicom...koja se upravo ljuti jer sam ju nazvala malom..ali neka...ja nju malo prcam..tako mi je život zanimljiviji...
Bile smo u gradu...kupila mi je čak i knjigu pod izlikom prošla si s 5...joj...joj...i da kupila sam si i bolero...broj 2..mislim to mi je drugi bolero..ugl...Koga to zanima???

No nema veze...došla sam doma..sa sestičnom jer pajki kod mene...i otišle smo na sekund van...i vratile se doma..i sad nemožemo gledat uvod u anatomiu jer je ružna ova japanka-kineskinja..ugl..to neko čudo...mislim kom god je ona ljepa neg se ne uvrjede...ah šta sam se raspisala..nije uobičajeno za mene...ali eto...

Može se reći da mi je petak 13. prošo dosta dobro...mislim ništa mi se ni meni ni mojim bližnjima nije dogodilo....uvauuuuu...heheroflrofl
Ubrzo će Will i Grace...a to je jedna od stvari koja me uveseljava..pa....

ajde idem ja jer već i sama sebi idem na živce

e da ljudi znate da je ella dvornik se slikala gola..i fotke su na netu...ah...neću komentirat...

bok ljudi...pusaaaaaa kisskisskisskisskiss

P.S.-Ubi tovara!!!!thumbup

- 23:41 - komentari (11) - print - Petak 13. -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.