lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off dizajn by:marino7

Slike



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosting

Free Image Hosting at www.Imag</p>

<!-- Prvi box kraj -->

<!-- Drugi box -->

<h3>Linkovi</h3>
<p><a href=Dinamova stranica
Službene stranice B.B.B-a
Dinamova službena stranica

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

i krv svoju za plavu boju... Ankete...

Tko je dinamov najbolji igrac?
Eduardo da Silva, na zalost ga vise nema
Luka Modric
Vedran Corluka
Netko drugi.
pollcode.com free polls


Najbolja izreka B.B.B.-a je:
i krv svoju za plavu boju
jedina moja ljubav
ti si nasa ljubav, mi smo tvoja snaga
i kolcem, i lancem, i bokserom u glavu
pollcode.com free polls


Kakav vam je moj blog?
Savrsen
Odlican
Dobar
tako-tako
los
uzasan
nema goreg, odmah ga izbrisi
  
pollcode.com free polls





Free Web Counter

Free Counter

Brojač od: 15.6.2007.

Dinamov font

Dinamov font mozes downloadati ovdje.

Upute za instalaciju fonta:
Kada downloadaš font kopiraj ga u mapu Local Disc (C)/Windows/Fonts.
Dva puta klikni na njega. Font je instaliran. Kako bi to provjerio odi u word i uzmi font "dinamo".

četvrtak, 14.06.2007.

dinamo ja volim

evo ja otvorio blog posvećen dinamu



| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.