...Dinamo Zagreb...
-----------------------------
Vaš blog postoji 21 mjesec(i) i 6 dan(a).
-----------------------------
OD 23.6.2006 PA NA DALJE STE OVDJE ZAPISANI SVI KOJI SU BILI!!!!!!!!!
-----------------------------
Free Web Site Counter
Get a Free Web Site Counter
-----------------------------
moji tj naši video - i na youtube
stari filmici .. haha ...
novi filmici .. hahahahahaha ...
-----------------------------
Slike:
-----------------------------
jaa...(Ošišan)

Image Hosted by ImageShack.us

-----------------------------
slika iz profila...

Image Hosted by ImageShack.us

-----------------------------
Guša i Doms...

Image Hosted by ImageShack.us

-----------------------------
Guša-jednom rijecju Legenda od čovjeka,ovakvog covjeka nece bit narednih 100 godina vjerujte..njega trebate upoznat--Ps--ak ga zelite upoznat njegov EmEsN--gusa992@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us

-----------------------------
Doms-ovo je moj naj FREND,frend koji je uvijek bio uz mene i u najgorim i onim lijepim trenucima..zajebant čisti,car,legenda,i da domić zna kad bu Čito ovo da ču uvijek bit tu ak če trebat nekaj i ak mu se nekaj desi da dobi neke batineili sl. imat ce gadnih problema samnom..a to nije dobro..dobro se zna ko stoji iza mene..(hehe).."kiba&Doms-BeSt FrIeNdS"

Image Hosted by ImageShack.us

----------------------------
Dino..Car..-Frend iz Srednje(iz razreda),znamo se još od rukasa.. al danas je to car od čovjeka...zivi u remetincu..i tak..

Image Hosted by ImageShack.us

-----------------------------
doms,anda,kibaa

Image Hosted by ImageShack.us

-----------------------------
kibaa i anda

Image Hosted by ImageShack.us

-----------------------------
Lovrić-ovo je največi luđak kojeg ja znam..njega trebate također upoznati..največi zajebant i smijeh isto ko i Guša

Image Hosted by ImageShack.us

-----------------------------
Babić-to je car od covjeka.. znamo se 15 godina.. zivomo 15 godina u istoj zgradi.. ovo ono al danas to je takav car.. ma nema veceg... legenda cista.. inace moj buraz ga zove HEHE Picolovac.. haha .. pozz babicu ..

Image Hosted by ImageShack.us

-----------------------------

četvrtak, 20.09.2007.

novi post!

evoo ljudi novi post... hmmm kaj da velimm u skoli je precarskiiiiiiiiiiiii
legendarnu ekipaaaaaaaaa ima ono jos oko 10 jazavaca... bas su zohari ili teski forseriii tak su mutavci i jednog debila za predsjednika stavili... al ono imam ekipu ... dino car s rukasa.. znam ga dosta duga ... pa berisic... ludakkkkkkk iz dubrave.... zna iviča hahha... ima jos ludaka... al neda mi se spominjat ovi su mi najbolji.. jea jea... eto 14.9 domicu je bio rodjedan... isli smo prvo u megič pa kasnije iza kod bile dosle su cure iz slobe.... pa smo iza bili (ja,doms,majdak,maky.anđa,ana i cure iz slobe irenanut,martakiss,ana i jos neka cura zaboravil ime... )ugl... izlazimo svaki vikend s curkama iz slobe.. i tak... u skoli jucer 5 iz tehnologije... danas se javio povijest dobil dvije 5... idemo .. jea jea jea na kraju dana... messi naj igrac zabio 2 gol za pobjedu barce... i eduardooo je zabio za arsenallllllllll skako sam doma od srece... kao sto vidite preuredio sam blog tj. bokseve nove slike... dolje nize.. moj opis je drukciji... i sve je drukcije... na kraju ovog posta pozzam.. domsa majdaka.. maky... cure iz slobe irenu valentinu anu martu posebnoookiss pozdravljammm dinu iz skole ludog berisica... pozz amy kaj zna svratit na moj blog.. inace amy je sestricna od Hane... koju isto tim putem pozzam... brijem da cemo opet pocet snimat neke filmice.. pa ocekujte ljudi na youtube .. opet i da na kraju jos... kad sam bio na moru ... zadnji vikend praznika... znaci tjedan dana prije skole.. bio sam s burazom na street race... i ostao sam na vikendu snjim kod njegovog prijatelja na krku... e sad tam ima sport zvan wake board skijanje na vodi... pa smo snimali par filmica..
ima od mene mog buraza i od njegovog frenda.. i sva 3 su komedije svi smo pali ... al ima i onih videa... kaj i uspijemo proc sve.. jea jea.. evo ja stavljam linkove...
moj pad
burazov pad
od burazovog frenda pad...jos lik dode.. snimajte me a bas zna s tim baratat .. haha
ovo je najjaci pad na wake-u... kakav smijehhhhh

eduardov pogotak za arsenal protiv seville


ljudoviiiiiiiiiiiiiiii pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz kommajte... puno pozdrava svima...

boun giornoooooooo....

by:Kibaa



| komentari (15) | print | # |

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...Dinamo Zagreb...
-----------------------------
Battleknight
Battleknight ... jebena igrica ... kliknite ...
-----------------------------
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Gsmarena.com
Index/Sport
Vip.hr
Download
Bite Fight
Battleknight
filehippo
Youtube
-----------------------------
BLOGOVI:
..Amy..
kety...
Stojica..Zd..
Dušica
-----------------------------
Moj Msn
Kibaa1986@hotmail.com
-----------------------------
My name: Tomislav[Kibaa(Baki)]
Grad u kojem živim:Zagreb
Datum rođenja:12.08.1992
Škola/razred: ugostiteljsko tusiristicko uciliste...smjer kuhar...
Godine:15
Kako izgledam: smeda cupava kosa..smede zelene oci..183cm..70kila..
Hobi:kompjuteri.. i zajebancija s frendovima..
Trenirao sam:nogomet 5 godina,pa rukomet 3.5 godina
Navijam za:Dinamo i Barcelonu
Naj boja: Tamno Zelena I narančasta
Di izlazim: u stross.. i u grad.. prek tjedna s frendovima u kvart...
Ljubav:trenutno je nema..
sport
cure
obitelj..
kompjutere..
se svadat s ljudima hehe (mana) ...
NE VOLIM:
dvolicnost..
kad neko sere o meni
kad mi neko mamu spomene...to me uzasno smeta..
umišljene ljude
bahatost
preveliko forsanje
Naj serija: 24 hour..Prison break..rezi me..
Šta slušam: Uglavnom hip hop,rap,Tehno,komericijalu ali sve po malo osim cajki
-----------------------------
402 Street Race
-----------------------------
Buraz na Street Race
-----------------------------
Image Hosted by ImageShack.us

-----------------------------
Image Hosted by ImageShack.us

-----------------------------
Image Hosted by ImageShack.us

-----------------------------
Image Hosted by ImageShack.us

-----------------------------
Image Hosted by ImageShack.us

-----------------------------
Image Hosted by ImageShack.us

-----------------------------
Image Hosted by ImageShack.us

-----------------------------
Image Hosted by ImageShack.us

-----------------------------
Image Hosted by ImageShack.us

-----------------------------
Programčići:
-----------------------------
Windows Live Messenger 8.5
-----------------------------
Lime Wire Pro 4.14.8
-----------------------------
Real Player 11 Beta
-----------------------------
Winamp 5.5 Full
-----------------------------
Windows Media Player 11
-----------------------------
Mozilla Firefox 2.0.0.9
-----------------------------
Internet Explorer 7
-----------------------------
Spybot Search & Destroy 1.5 Beta
-----------------------------

-----------------------------

-----------------------------

-----------------------------

-----------------------------

-----------------------------

-----------------------------

-----------------------------

-----------------------------