Dinamo i ja...

04.12.2007., utorak

a joooooooooooooooooooooj

pa nemrem vjerovat kak je Dinamo spušio od Branna!!!mi u 2 tekme bolji i imamo samo 1 bod!!!ajme majko moja!!!prvo poberemo onaj šugavi gol iz penala!!!u zadnjoj sekundi 1. poluvremena!!!!!i još Šifo dobi crveni!!!lik se "spotakne" i "slučajne" pobere ovog!!!ajme!!!onda Ogi izjednači...opet nada...i ovi zabiju gol i moš se slikat...
e kad smo kod slikanja....slikala sam se s Crnmcem koji nas je uveo BESPLATNO na koncert od 50Centa!!hahah...baš je bio slatki...a i nismo puno propustili...nekih 15 minuta...bilo je P R E D O B R O !!!!!em smo bogatiji za 300kn em smo dobili Pepsi...hahahaha...a joooj...vidli smo ga mi i kod Antunovića...al nismo mogli nikom prić na kilometar!!!pa ko da ću ga olovkom probost!!!il kišobranom zatuč!!!a tam se još neki provuko s nama...bili smo negdje na pol dvorane...hahah...uđem nutra i guram se a ispred mene lik od 2 i pol metra!!!pa kaj ej vama ljudi moji???mogo je još više naprijed u prvi red...e da!!!išli smo:Jurica,Vito,Nixa,Bella i ja s mojom starom u autu;i Tihana i Marina s Marininim starcima i sestrom u drugom...idemo mi na čaj i mi onak optimistični idemo vidit oćel nas pustit besplatno...i neko(brijem Nixa) je reko Hi crncu i on nama maše...mašemo mi i odemo po potpis...i naravno fotke...imam jednu s njim al sam sam u kutu...malo glupo al njema veze...ah...dođe on di su nam starci i da ih dovedemo da nas može ufurat nutra... a ovi špurka po njih!!!na kraju je došo Nered i pustio nas nutra...ah...
idem na tekme Hrvatske u Austriju!!jupiii...i najvjerojatnije na Dinamo:Hamburger SV...za ovu drugu se bar nadam...
aj idem sad
ki$$
i ovaj put nema slikica...neda mi se stavljat...hh


nastavak...
ajme...nisam bila na tekmi...
Dinamo spušio i od HSVa...2:0...
protiv Branna nam treba pobjeda od 2 razlike da idemo dalje...ajme...
dakle...Mandža je pokupio lika iz HSVa jednom svojom nogom,po njegove o+badvije...nije ga nigdje bilo u tekmi...osim to kad je i pobro žuti...i Sammir je pobro žuti...onaj moron Balaban se sam baco...lik se bacio ispred 16erca i čudi se kak ne zabija!!!onda izbori slobodnjak s ruba i,naravno,fula ga!!!a nije ga puco Modrić koji je stajo odmah pore njega!!!pa daj ajde!!!Vukojević je isto sve fulo...a komentatori su bili za ubit se!!!dođe lik da je njihov najbolji igrač Rafael Van de Vart i da zato ima broj 23 na dresu...pa kakve ro ima veze is čim???!!!???Tadić je poslije ušo umjesto Balabana,a Šokota umjesto Pokrivača...a HSVovci su imali gredu...brijem i u jednom i u drugom poluvremenu...Sammir se ošišo...Koch se skoro ozlijedio...pao je drito na ruku,al mu nije niš bilo...a sudac naravno nebi sudio faul!!!pa kaj je to protuzakonito???!!!i onda oni glupi komentatori sam neš seru i poberemo gol u 88.minuti...a Čale je skriovio penal...on kaže da po njemu nije bil penal...i zabili su ga...teško ćemo mi to...i Rennesu treba pobjeda...
Borussia Dortmund oće Ettoa...
Rakitić izbačen iz momčadi zbog cajki...
onda je pak Dinamo spušio od Slaven Belupa i to 5(!!!):2...za Dinamo su zabili Carlos i Buljat,a Etto je pobral crveni...Shildenfeld je bio daleko najgori!!!lik je bio kriv za 2 gola!!!pa poklanjo im je lik lopte!!!haloooo!!!to su protivnici!!!o majko moja...onda se u četvrtak terbala igrat prvenstvena tekma Dinamo-Slaven Belupo al je Slaven tražio odgodu zbog lošeg terena...onda su se Ajdukovci javili kao da su oni mogli igrat na blatu...blablabla...pa kaj nije neko neš reko???a uostalom,nije Dinamo tražio odgodu...sad će se to odigrat tek u proljeće...
sutra su žešče tekme...Arsenal-Chealsea,ManU-Liverpool...pitam se kaj će prenosit...to moram gledat!!!hahaha...
a onaj Arsene Wenger (kak god) je kupio Dudua i igra svake prijestupne...sad se još vratio glavni napadač i Dudu opet neće dugo igrat u tekmi...stavi ga zadnje 3 minute!ko Ivanković Guelu...ccc...al sad ga (Ivanković) češče stavlja...pa bolje da je osto u Dinamu...Mamić(cigane) nebi kupio Balabana...ušli bi u LP...a joooj...kaj je tu je...
ewo sad slike..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


- 20:11 - There's Nothing Left To Say?(8) - Just Blow Away - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us dizajn by:glupaca

Opis bloga

Linkovi

HI!

DDDIIINNNAAAMMMOOO!!!