Dinamo i ja...

23.09.2007., nedjelja

eeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ewo novi postić...
Dakle...Počela škola...Vozila sam se na skateu i za divno čudo nisma se raspala! Al zato Bella je... I Tihana... Neki dan je bilo žešće na školskom! Krešo je uzeo Belli tenisicu i oan jadna nemre niš pa ja tam lovim Krešu prek cijelog školskog! Par puta sam ga ulovila al nedovoljno dugo držala (lol) i kurila! Kak volim kurit ljude... Joooj! Sad gledam Tree Hill i O.C.,... Navukla sam se na pjesmu od Haley- Halo! Ah...I tak...Kaj još....E da! Dinamo je ispo od Werderaiz lige prvaka (ja sam NARAVNO bila na Maximiru) i sve zbog onog imbecilnog morona Balabana! A sad bi mogo ispast i iz UEFAe!I to jer su fulali dosta prilika (i na toj sam tekmi bila) i jer Schifo nema sreće! A Ayax je 2 puko na gol! U međuvremenu je Mamić prodo Dudua i Ćorluku... On bi babu svoju prodo da zaradi! I na svim tekmama se tribine deru: MAMIĆU CIGANE!!! grrrrrrrrrrr!!!!!!!!!burninmadbangludmadpuknucublablacry
Ajmo na ljepše stvari: Ćorluka se zaručio!!! Pa dečec ima 21 godinu! Al ajde... Imam sliku na kojoj reprezentativci Dinamovci (sadašnji i bivši) jedu ćevape!!hahaha!Žešće...I tak...A da! Mamić je kad je prodavo Eduarda reko da će doć igrač jednake klase!rofl I onda dovede Balabana! Pa lik je bio u 50 najgorih igrača Bundeslige! Šta će nam on! On može zabit Slavenu il Varteksu! Al nemre u nekoj važnoj tekmi! AAAAAAAAAAAAAAA! Upravo sam pročitala da je Varteks pobijedio Dinamo 4:3!!!!! I to je Etto zabio autogol!!! Samo jedna pobjeda do rekorda... AAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! I ovi tudumi zabiju pobjednički gol u 93. minuti!!! Za Dinamo su zabili : Balaban, Pokrivač i Modrić... A ManU je pobijedio Chealsea s 2:0! Kak je lik odglumio i "izborio" penal...Barca je pobijedila Lyon s 3:0 a sad igra,al to neznam kolko je.... Dudu je zabio svoj prvi gol u Ligi prvaka za Arsenal! Čestitke... Mogo je to zabit za Dinamo kad bi ušli u Ligu prvaka.... Ipak... I više nismo 6. repka na svijetu neg 10.! Sam zato kaj smo igrali sa slabijim momčadima i kakti izgubili bodove!bang
Kaj još??
E to bi bilo to...zasad...bye...kissach...
- 19:58 - There's Nothing Left To Say?(2) - Just Blow Away - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us dizajn by:glupaca

Opis bloga

Linkovi

HI!

DDDIIINNNAAAMMMOOO!!!