Dinamo i ja...

30.04.2007., ponedjeljak

EVO NOVI POST!!!!!!!!

1. HVALA NA 154 KOMENTARA!!!!!!!!!
Htjela bih posebno zahvaliti Lani i Nixi,Sumi,Tihani,Marini i svim ostalima!!
2. U srijedu smo išli slavit Tihanin i Marinin rođendan (HAPPY B-DAY!) u Cinestar.
Od dečki su išli Rada,Kralj,Paolo (njega nisu htjele pozvat jer su mislile neš što
nije,al smo ga onda vidli pa je dotrčao) i Vito (on je sam moro doć jer je mislio
da je u pol 4,a bilo je u pol 3).Sve je bilo super! Obnovila sam si garderobu,ali...
Zaboravila sam novčanik i sunčane naočale,a balerinke su me tolko nažuljale da
sam jedva hodala. No dobro. Gledali smo Norbita. Film je prva liga!!! E,da! Od
cura smo bile:Tihana,Marina(čudi me!!!),Ljubica,Ja,Lana i Elena. Bilo je guba
dok cure nisu počele mahat svakom deču koji je prošo! Najbolje je što su oni
vratili mahanjewavewavewavemahmahmah!!! Tam neki u parkiću a
mi se zezamo da je to park za zaljubljene i da se upucavaju "našim" dečkima!
Dođe Kralj: "Nema šanse!" I tak oni (u parku),pogotovo jedan, cijelo vrijeme
bleje u nas a mi cvjetamo!!! Samo što su dečki ("naši") uvijek išli il km ispred
il km iza nas! Onda su se posvađali jer su oni htjeli u Land of magic! Onda
smo otišli doma i dok smo čekali Elenu da mi donese mob i sjalilo došle su neke
cure s kojima se Paolo cijelo vrijeme svađao i gađao ih kokicama. Tam ga neka
plavuša slikala a Marina i ja:Nemoj mi se motat oko Paola!; i tak. Marina
je jednoj dala broj i rekle smo da ćemo opet doć za 2 tjedna. Tihana je
šizila jer je mislila da su slikale Radu! Jedini je on bio donekle normalan. Tam
se u kino jedno dvoje cijelo vrijeme žvale,il gledaju film tak da ona leži njemu
na ruci. Kad je film završio još jedno dvoje iza i ovo prvo dvoje ježe jednio po
drugima i žvale se! Paolo kaže:"A ja mislio da nakon min ljudi trebaju zraka!
Ljubila i ja krepavamo!
3. To bi zasad bilo to!
4. E DA!!!!!!!!! U pon (za tjedan dana) mi je rođendan!!!!! I ja ću slavit u
Cinestaru!
5. Prije malo sam se vratila iz nekog mjesta blizu Makarske. Digla sam se u ponoć i
prespavala po puta u busu!
6. Jučer sam se čula s Paolom. On je otišao na Pag! smokin
PU$&C@ svima kisskisskisskisskiss

- 15:32 - There's Nothing Left To Say?(48) - Just Blow Away - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us dizajn by:glupaca

Opis bloga

Linkovi

HI!

DDDIIINNNAAAMMMOOO!!!