Dinamo i ja...

13.04.2007., petak

HEJ LJUDOFI!!!

Evo me!
Sad ću pisat malo više!
Dakle...................................

Jučer sam se vraćala s treninga i u vrtiću vidla nekog poznatog!
Mislim si ja jel to ona iz Prečko šk koja je igrala s nama: IRINA.
I ja tak blejimeek!Blejim ja bleji ona. Vidim ja da je još neko tam!
I tak prolazim a ono meni ANĐELA (Angie)
maše!!! Bila sam tak hepi! Maše ona mašem ja! Mislila da se ljuti na mene
jer mi više uopće ne ostavlja koment i ne odgovara na por! Za por sam
mislila da nema para pa to dobro,al sam za koment ipak bila malo sednonamcor!
No sad je sve opet S U P E R!!! Dođem ja doma i odma zovem Marinu i Tihanu da
idemo van! Zvala sam i Ljubicu al nje nema (valjda,ne javlja se). Onda skužim da su bile
već vani i rekla sam im da me čekaju na školskom. I tak ja šturam. Idem ja ipak do
vrtića! Tam su bile Angie, Irina, Maja, Hajba (srce mojecerek) i Iva. (Valjda sam ih sve
pobrojala,sori ak nisam wink!) Trčim ja i penjem se prek ograde. Već sam mislila da
ću se rastepat! Ja tak čestitam Uskrs a kaže Iva da mi je već čestitala u crkvi. Ja gledam
u nju ko tele. I tak odem prek drugog djela ograde i trčim do školskog. Do IGRALIŠTA!!!
Tam sam se napričala s Marinom i Tihanom. Njih dvije su bile na DINAMOVOM
TRENINGU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dobile su
potpise od DUDUa i ĆORLUKE! I Lončarića i Sammira,... A Tihana onak ležerno dođe
Lončariću A jesi sladak!!! Igleda da ga je ostavila cura!!! Loše je branio na treninguno!
Jadan!!!!!!!!!!
I tak... To bi bilo to zasad!
Tnx na koment! Dajte vi još smijehsmijeh! Nisam ja nezahvalna, al odem na
blog nekom mo je tek počeo pisat i on ima 200 KOMENT!!!!!!!! A ja imam najviše 25!
No dobro! Ja sam skromna roflroflsmijehroflthumbupsmokin!
PU$&C@ svima!!!
- 20:27 - There's Nothing Left To Say?(9) - Just Blow Away - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us dizajn by:glupaca

Opis bloga

Linkovi

HI!

DDDIIINNNAAAMMMOOO!!!