Dinamo i ja...

18.03.2007., nedjelja

BOKIĆ!!!

Danas smo opet bili u Lisinskom i gledali neku dosadnu "predstavu"! Ajme! Nemrem se igrat na mobu jer su Škrobica,prof. Zovko i prof. iz hrv. bili odma iza mene! Paolo mi je ful digo živacmad! Pitamo Kokija oće li ić s nama u Megić i Paolo odgovori umjesto njega da neće! JOOOJ! Onda pitam Murgića i Ivkića a Paolo opet odgovori pitanjem: Pa nećeš nas valjda sramotit! ! Koji debilburninmad! I onda kaže da se ne preserava pred dečkima! Al neee! Mora on ispast faca pred Vitom i Perićemrolleyes! Od sad opet ne razgovaram s njimzaliven!!! U Murgićevom se glasu se točno čulo da je htio ić s nama! Još sam doma morala napravit šugavu lekciju iz još šugavijeg zemljopisa sama,jer nam raska nije stigla objasnit! Kak mi to ide na živce! Onda sam sa starcima i sestričnom (prije nego sam otišla kod nje,btw. ovo pišem kod nje) išla na najbolju pizzu u gradu! Kad doma budem pisala post,stavit ću slike koje sam se slikala s Dinamovcima! Jučer smo rasturili Rijeku! KO DA SAM SUMNJALA! Atmosfera na Sjeveru je bila LUDNICA!!! Ja sam tam bila i navijala za najbolji klub na svijetu:
D I N A M O ! ! ! Još kad je Dudu zabio! AAAAA!!!!!!! LUDO! I tak. Odgovarala sam na koment,... Dajte ljudi,kaj ste škrti! Ipak,hvala i na ovom do sad! POZ!!!mahsmijeh

- 21:27 - There's Nothing Left To Say?(2) - Just Blow Away - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us dizajn by:glupaca

Opis bloga

Linkovi

HI!

DDDIIINNNAAAMMMOOO!!!