veliki navijači dinama.....linkovi
:Blog.hr

Forum.hr

Monitor.hr

inac

shorty-mr.dado

juventus

nogometašica

ćorluka je zakon

bad blue girl



bad blue girl-ara

bbb koprivnica

heroji ne plaču

EDUARDO DA SILVA

DINAMO JA VOLIM

bbb-virovitica

purger 1986

dinamo4ever

velika dinamovka

službena stranica-BBB

BBB TREŠNJEVKA

BAD BLUE BOYS

BAD BLUE BOYS-BBB

SLUŽBENA STRANICA-NK DINAMO

DINAMO ZAGREB-FORUM

POSVEĆENO SVIM DINAMOVCIMA

DINAMO-ZAGREB

KRAPINA CITY BOYS


BLOG POSVEĆEN DUDU-U

NAJVEĆI BLOG PODRŠKE EDUARDU

BBB VIDEO-KOMENTARI

MOJA NAJDRAŽA----SLUŽEBNA STRANICA BBB(NAJBOLJE OD SVEGA)
BAD BLUE BOYS ZAGREB

SMIJEH I ZABAVA

SPLITSKI BAD BLUE BOYS




moja abeceda:cerekcerekcerek


A-amanda -moja sestra- i na a počinje moje imeblabla
B- BAD BLUE BOYSI (moja druga familija,znate kak to već ide)wink
C-cipele,obožavam ih i trudim se imat ih kaj više,pogotovo ljeti kiss
Č-član sam BBBbelj
Ć-ćevapi ima li kaj boljenjami
D-DINAMO (MOJA VEELIKA LJUBAV)greedycerek
DŽ-džungla-zanimljivo mjesto,zar ne?mouthwash
Đ-đeparac,čim ga dobijem odmah potrošimnaughty
E-EDUARDO DA SILVA moj veliki miljenik..i ima najljepše ime na svijetublabla
F-francuska jedina zemlja u kojoj još nisam bila a voljela bih ić tamohrvatska
G-gardeland,veže me za zabavu i društvo..ludi provodismijeh
H-hrvatska,moja domovinahrvatskahajduk-klub koji ne podnosim
I-ivan klasnić,dečko koji puno vrijedibang
J-ja hahaha wave
K-kraš čokolada...ta mi je najomiljenijathumbup
L-lud,zbunjen normalan super serijacool
LJ-ljubav joooooj cerekcerekcerek
M-mladost-najbolji dani tako kažu,mobitelnaughty
N-nogomet
NJ-njoki moje najdraže jelonjami
O-oprah show nekad najdraža emisijayes
P-pas čovjekov najbolji prijateljpuknucu
R-rolefino
S-sladoledfino
Š-škola....nije da ju baš mrzim al mi nije nit draga madheadbang
T-torcida,ne znam kaj je to al znam da glume navijačku skupinu iakoim ne uspjevaheadbangheadbangburninmadTHOMPSON najdraži pjevač
U-ustaše mislim da nije potrebno objašnjenjehrvatskahrvatska
V-votka..najdraže piće partyparty
Z-zagreb najljepši grad na svijetu zna sekiss
Ž-životinje,obožavam ih nut

Free Hit Counters
Free Hit Counters

nedjelja, 27.05.2007.

nakon UTAKMICE

Svjetla reflektora prvi su se put upalila na simpatičnom koprivničkom stadionu, s tribina je grmjelo "Slaven, Slaven" u težnji da Koprivnica za stoti rođendan Slavena Belupa u vitrine pospremi Rabuzinovo "Sunce". No, nogometnu idilu u 13. minuti razbio je kratkotrajan i eksplozivan sukob između Bad Blue Boysa i policije. Bile su to mučne scene, bengalke na travnjaku, uz negodovanje domaćih navijača, no sve se vrlo brzo smirilo i sve su oči ponovo bile uprte u Slavenove i Dinamove nogometaše. Koprivnica je jučer živjela u ritmu nogometa, mir simpatičnoga podravskoga gradića razbili su brojni Dinamovi navijači koji su došli pomoći svome klubu da osvoji dvostruku krunu, ali i domaćini čiji je grad barem na nekoliko sati postao središte nogometa u Lijepoj Našoj. A bez takvih dana u manjim hrvatskim gradovima ni naš nogomet u budućnosti neće moći živjeti. Koprivnica je na dan finala Hrvatskoga kupa, kojemu su nazočili brojni uglednici, bila šarmantna i lijepa. Na svoj nogometni dan stoljeća.zujozujo



| komentari (58) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

EVO I NAŠE LEGENDE-EDUARDO!
Image Hosted by ImageShack.us



alt="Image Hosted by ImageShack.us"/>


Zašto se Dinamovci i Hajdukovci ne vole? Jel znate? Dinamovci su rekli da je Split lijep grad, a oni su se uvrijedili na laž!








Boja Mojih Vena - ...



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Website Counters
Free Website Counters





Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


najbolje pjesme na svijetu!
-neka svatko pati što purger nije shvatit ćete to kasnije il prije

-svi žele pobjede svi žele snove rijetko tko ih dobije dok purgeri postoje


-s dinamovog stadiona čuje se glas dinamo je najbolji i vječno će živjeti ....taj glas se čuje do najdaljeg mora jer najglasniji purger ostat ću do groba

ja sam djete purgerskoga roda plavu boju volim više od života svoga i život bi tebi dinamo dao toliko mi je modri šampione do tebe stalo

dinamo sve sam ti dao srce i dušu i nije mi žao

Bože jedno te molim kada umrem čuvaj ono što najviše volim

svaki novi derbi novo bojno stanje razbili smo tovare sad ih je sve manje

harat ćemo hrvatskom i raditi sranja nama idu pobjede vama strahovanja

nema sile da nas spriječi nema lijeka da nas liječi

-geni geni kameni boje nas se panduri, panduri panduri razbit će vas purgeri

nek nas tuču palicom krv iz nas neka ide nemogu nas slomiti neka svi vide

za dinamo i u ljesu u plavome dresu

za dinamo i u ljesu u plavome dresu

sa-dinamo mi je sve što imam velika ljubav usred tame ne dam nikom da ga dira bit će prvak mo za me

Na rijeci Savi uvijek i sad ponosno stoji Zagreb grad.
Ima taj grad i ponos svoj,ima klub moj i tvoj,
klub kaj žari i domovinom pali:klub kaj u Maksimiru stoji
i pobijede kaj stalno broji.Taj klub i svoje ime ima,DINAMO
zauvijek bilo ljeto,bila zima!!!!!


O Bože, fala ti kaj purgeri smo mi
O kako bi vi sretni bili da ste purgeri
Lijem krv, a suza nema
Ti si boja mojih vena
Neka cijeli svijet sad čuje
To ja volim Dinamo

Ja volim Dinamo, samo Dinamo,
Života mog je sreća sva i ljubav najveća.
________________________________________

Imamo bekove, imamo halfove,
imamo forove, što daju golove!
Hoćemo golove, hoćemo pobjede,
hoćemo titulu, k'o prošle godine!
________________________________________

Zagrebačka zvona zvone,
da pozdrave šampione.
Šampioni plave boje,
prvaci su zemlje svoje!!!
________________________________________
Noćas bit će nereda,
noćas bit će ludnica,
evo idu huligani,
zagrebačkih ulica!
________________________________________
Iz Zagreba nam grupa cijela
i krv nam plavo-bijela,
Hrvatske smo mi sinovi,
odani smo plavoj boji.
Uz Dinamo i uz Boga,
bit` ćemo do groba!
________________________________________
Slušaj sa sjevera kako dolazi,
mi ćemo ga jednog dana vratiti,
sa tribine zauvijek se čuje glas,
strpi se još malo doć će red na nas!
________________________________________
Tko ne voli, joj tko ne voli,
Dinamo sa Save.
Taj će otić, joj taj će otić,
razbijene glave!
________________________________________
Splite zašto plačeš,
reci mi zar su ti o nama pričali?
Noćas bit će samo mali neredi,
Splite zašto plačeš, reci mi.
________________________________________
Rođen sam na sjeveru,
slušajte me svi,
volim tebe Dinamo,
život si mi ti!!!
Tuče nas policija,
ko šugave pse,
al' za tebe Dinamo,
preboljet ću sve!!!
________________________________________
Vjeruj nema života bez Dinama,
dao bih milijardu dolara,
za jedan sekund Dinamovog sjevera!!!
Ooo,ooo...
_____Već dugo panduri, uprava nas mrze,
samo zato što volimo Zagreb i Dinamo.
Mi smo Bad Blue Boysi,
čuvari zagrebačke časti,
Katoličke Crkve i Hrvatske!
_______________________________________

Ti si ponos mog Zagreba grada,
u kojem zakon purgera vlada,
ja bit ću sa tobom,
i u nebo kad uđem,
________________________________________

I bez obzira na kaznu,
mi ćemo uvijek biti s njim.
Cijela Europa sad drhti
jer mi smo nezadrživi!
________________________________________
Došao je i taj dan,
umro je Partizan.
Umro je, umro je, umro je on,
neće biti šampion!
________________________________________
Dajte nam pive i parizera
jer mi smo navijači Zagreb Dinama!
________________________________________
Hajduče znaj,
svemu je kraj,
odlazi, više se ne vraćaj!
________________________________________
O, Isuse na nebesu,
daj pomozi plavom dresu,
plavom dresu, plavoj boji,
o, Isuse, mi smo tvoji!
________________________________________
Muku muče da nas spriječe,
Spriječiti nas niko neče,
Dinamoooo, Dinamooo.
________________________________________
Ajmo svi purgeri mojiiiii,
Ovu noć zapjevajmoooo,
Sa sjevera nek se oriiii,
Naaajbolji je Dinamo,
Dinamo, Dinamo, Dinamo, Dinamo,
Je šampion, šampion, šampion

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us