31.03.2006., petak

Evo Tare...

Bok ljudi!!!!!waveKod mene je sve ok.thumbupKao što znate obožavam životinje...imam psa,mačku i papigu,a imala sam i konja,no morali smo ga prodati...Moje naj frendice su TENA,ANA,PAULA i ZRINKA...kissTena i ja idemo zajedno u školu i razred.Ovo mi je 4.blog.Nemojte se čudit,ali neki od njih su glupi...please dajte nam puno komentara...by,by i kiss!!!!!!!!!kisswave
- 16:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


zrinka

matea

huska

stella

bruna

ivna

bella

lara(zasad nema blog)

vindy

...citajte pa cete vidit...



...tara...
imam:14godina
rodena sam:u zagrebu
idem:u os alojzija stepinca
obozavam:zivotinje,izlaske,
muziku,zafrkanciju,
decke,nogomet,mp3,
dinamooo i sve vezano uz njega...
mrzim:skolu,ispitivanja,
pisanje
testa,fiziku,smrdljive
i nosate ljude,strebera,sminkerice,
umisljene gadure i tak to...

...zrinka...
imam:13godina
rodena sam:u zagrebu
idem: u os alojzija stepinca
obozavam:izlaske,gap,
zajebanciju,
decke,dinamo,
bbb-se,glazbu,slikati,sport,frendove,
zivotinje,starce,sestru,taru i saru...
mrzim:neke ljude iz skole,
sminkere,narodnjake,metal,
strebere,cvinkarose,ruznoce,
profache,skolu i tak to...