< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Listopad 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (10)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

ovaj blog je posvecen klubu kojeg najvise volim DINAMU i njegovim navijacima BAD BLUE BOYSIMA

Linkovi

krekdizajn

nesto o meni:
ja sam andreja
idem u 8.b razred
zivim u krizu
navijam za dinamo
zovu me Rea
volim crtat
riba sam u horoskopskom znaku
iamam puno prijatelja(Raja,Ella,Pčelica Mayaaa,Čambala,Tomo,Dora......)
slušam sve od a-ž
ne volim čitat knjige,al ako je nesto malo
a zanimljivo to prociatam





ANDREJA
AAmusing
NNeat
DDignified
RRandy
EEnjoyable
JJudicial
AAdventurous
Get Your Own Name Acronym




REA
RRisky
EEnergetic
AArtistic
Get Your Own Name Acronym



PLAVUSA
PPretty
LLoud
AAdventurous
VVisionary
UUseful
SSuper
AArtistic
Get Your Own Name Acronym




BAD BLUE GIRL
BBubbly
AAdventurous
DDirty
BBubbly
LLoving
UUnusual
EEnjoyable
GGiving
IInventive
RResponsible
LLegendary
Get Your Own Name Acronym





Dinamo ja volim!!!!

Popevke sam slagal
i rožice bral
i svu svoju mladost
sam tebi ja dal....


Navi.....navijaj
srušit ce se stadion
nek' je nered nek je lom
ja te volim Dinamo!
Dinamooooooo

refren:
Ti znaj da Bog zna
za Sveto Ime to
Sveto Ime Dinamo.....
i u nebo s njim i u pakao
Bad Blue Boys i Dinamo!

Nek se pale baklje sve
za sve nas za Purgere
jer na barjaku modrom
piše samo Dinamo!

refren:
Ti znaj da......

Navi.....navijaj
i kolcem i lancem
i bokserom u glavu
navi.....navijaj
udari razvali za
Dinamovu slavu

navi......navijaj
i kolcem i lancem
i bokserom u glavu
ja te volim Dinamo!

refren:
Ti.......3x





Free Web Counter
Free Web Counter

subota, 16.02.2008.

Evo...svi me pitaju zakaj ne na pisem post....pa nemam o cemu...sad kad sezona pocne,onda necete ni stic citat postove koliko ce ih bit....hahahha...
Danas smo bili vani......i smijali smo se cijelu vecer.Mene je tak bolio trbuh od smijanja da sam skoro pocela plakat.Bas je bilo dobro......kao i obicno u zadnje vrijeme,jedna frendica se opet naljutila...i otisla je doma...a jbg,ne moze uvijek bit onak kak ti hoces,moras se malo i drugima prilagodit...
Jucer smo isli u Zg i u cinestar i gledali smo Asterixna olimpijskim igrama...
Mislila sam da film nece bit bas zanimljiv,ali krivo sam mislila(to se dogodi kad ja mislim)hahha....film je bio zakon...smijesan do bola...."pirmidac"......i jos bolji zato kaj je Michael Schumacher glumio.....
Danas i frendica pokazala sliku jednog glumca...bas je slatki...Gaspard Ulliel...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Joj,sutra moram u crkvu na vjeronauk....kak mi se ne da...
To bi bilo sve za veceras....evo napisala sam post...
By:Rea



| CoMmEnTaRiChI (13) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>