< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sad me ima/sad me nema












Opis bloga
Zovem se Dina.Iden u 8b razred na Mertojak.
rolleyes
Najbolja prijateljica mi je Maja,najbolja je
A SUPER prijateljice su mi Ela,Bruna,NELA,Tea,Sobe,Jope.......zujozujozujo
Najbolji prijatelj mi je Ante.Zakon je.coolcool
Slusan sve moguce.
Najdrazi nogometas mi je FERNANDO TORREScerekcerekcerek



Image Hosted by ImageShack.usMySpace Layouts

MySpace Layouts





Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja







Evo vam par super stranica koje posjecujem

Chatrolleyes



tekstovi pisamacool



dizajn3thumbup



dizajn2thumbup



dozajn1dead



Googlethumbup







Linkovi

M@j@thumbup



Andreakiss



Brun@zujo




Tea-Tokio Hotelpuknucu




Bulethumbup




Petr@nut



NinA-pIGIkiss



Bosezujo



PiGi-NinAsmokin



FreNkythumbup


TuRkOvIcKagreedy






Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kike...Iris...bOSE





Create your own message at BlingyBlob.com




Image Hosted by ImageShack.us
MySpace Layouts

MySpace Layouts






Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Chad Michel Murry



Image Hosted by ImageShack.us
one tree hill




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja....Vrde...Tea


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bRUNA






Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kike i Race




Image Hosted by ImageShack.us
mAJA...bOSE..JE...nEDA...Sobe




Image Hosted by ImageShack.us
Sobe ja i Bose



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mIOC




Image Hosted by ImageShack.us
ZURina Kosa




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us
aNTE JA I NEDA iMioc








Razred 8b

Malo cu o svom razredu..Muski su nam amo rec ok.Bose i kike se nemogu podnitheadbangmadheadbangburninmadbang.Posvadane su otkad.Kikina najbolja prijateljica je Iris.Bose sad hoda s -----,sta je kiki krivo.Tea se "zaljubila" u Sobu.Neda nikome bliizu nje.A stas.cerekcerekAnja je u svom svitupartythumbupA Vrde uvik ima nesto za rec..Iz a razreda su mi najboje Ela i Brunathumbupthumbupwavekiss.Stvarno su jakezujozujoOd mukih iz naseg razreda nemogu smislit Pigija,a zure kraljina.Ufffmadmadburninmadwave.A maja takoder ide s menom u raz

majakiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jope i Sobe




Image Hosted by ImageShack.us
pIGI i marino u krevetu nA eKSkURzIJI



Image Hosted by ImageShack.us
RoKO i soBe


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rACe



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tea nemojte se pripast nije one uvik ovakva!!!!!!!!!Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo





Image Hosted by ImageShack.usMySpace Layouts

MySpace Layouts







Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sobe i Radic


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zure


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sobe i Mirela


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Adric I pIGIMySpace Layouts

MySpace Layouts






Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vRDE I gIGE



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bOSE



MySpace Layouts

MySpace Layouts

alt="Image Hosted by ImageShack.us" />



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us








ko vam je najlipsa zenska iz 8.b
kike
iris
sobe
dina
bose
mirela
race
anja
tea
vrde
  
pollcode.com free polls





ko vam je najlipsi par
nina i pigi
ela i nino
kike i tomo
ja i radic
bose i tuka
sobe i adric
iris i karlo
ja i pigi(nekad bili)
marino i kike.b.
tea i sobe
  
pollcode.com free polls




ko vam je najlipsi muski uopce
marino
radic
zure
pigi
tuka
tomo.k.
faba
roko.s.
ante.v.
nino
  
pollcode.com free polls












Evo vam jos par slatkih slicica

Friendster images

Friendster images





Friendster

Friendster





Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Chad Michel murry




Friendster

Friendster





Images for your blog

Images for your blog










MySpace

MySpace






MySpace

MySpace







Friendster

Friendster








free image hosting

free image hosting






Friendster images

Friendster images



utorak, 28.11.2006.

NASLOV

Stvarno smo SVI dica,bas svi.Prekinite se svadat.I moj blog nije propa samo zato sta su se tu neke zenske svadale.Tako da znate.I nemojte se vise svadat na mom blogu.Ja mislin da nije u redu da tako napadate elu,jer sigurno ni vi nevolite da vama to neko govori.Ako imate nesto protiv nje zadrzite svoje komentare za sebe,ili joj posaljite poruku i sve joj to lipo recite.Od mene nije bilo u redu sta san napisala u postu a nije ni od vas da se tu sad svadate,ja ne razumin sta se vi imate u to misat a ko nekome Bose ne pase neka se makne od nje tako i za elu.
Ja san s boson u dobrin odnosima.Normalno da ce te vi branit bosu kad ste s njom dobro,tako i mi(elu)Ja se ne zelin svadat s vama.
A sad cu prominit temu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wavewavewave
Danas je u skoli bilo dosadno ka i uvik.Ja san pitala doma jer me bolio stomak,oni sad svi u skoli.blablablablablablablablablabla
Ja mislin da je bilo dosta svada.Aj pooooooooooooozzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!mahmahmahmahwavewavewavewavehrvatskahrvatskahrvatskazujozujozujo
Pozdrav svima i preporucujen da se vise ne svadate samo da budete PRIJATELJI.kisskisskisskisskisskisskisshrvatskahrvatskahrvatskawavewavewavemahmahmahwavewavethumbupthumbupthumbupthumbup

- 11:59 - Izjasni se... (240)- Ako baš hoćeš...- Na vrh...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.