< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

malo o meni

ime: karla
razred: 8.b...est
škola:o.š.savski gaj
naj frendovi:
-večković
-sušanj
-robert
naj frendice-iz razreda-paula, tea, ivana, tonka, žuža, ana
-iz blata- lorena
-sa mora- jopiša, iva i miJa
slušam: stvarno sve i svašta
volim:
-sve frendice
-frendove
-jednog dečka
-sestru
-bratiće
-sestričnu
-astru (moj pas)
...i još puno toga
ne volim:
-sve koji su :
umišljeni
dvolični
koji lažu
koji neznaju čuvati tajnu
_ _ _ _...jednu curu s
kojom sam se posvađala...
nije noramalna...
neki znaju o kome se radi...
cijelo vrijeme sere po drugima i
vrijeđa ih, a sama je gora od
svih njih zajedno....
i zbog nje svi iz drugih razreda
misle da smo i mi takve glupače
....a ugl znate tu priču, a i neda mi
se pisat......



moj msn
dilly1403@hotmail.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

malo slikica

nk blato...hehehehe
Image and video hosting by TinyPic

adam brodyImage and video hosting by TinyPic

a slatkica
Image and video hosting by TinyPic

još jedna mica

Image and video hosting by TinyPic

a beba
Image and video hosting by TinyPic

božični peso

Image and video hosting by TinyPic

chad

Image and video hosting by TinyPic

c. ronaldo

Image and video hosting by TinyPic

fluffy

Image and video hosting by TinyPic

opet fluffy
Image and video hosting by TinyPic

istina

Image and video hosting by TinyPic

jesse mccartney
Image and video hosting by TinyPic

justin timberlake

Image and video hosting by TinyPic

moje ime
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

make love not war
Image and video hosting by TinyPic

snjegović
Image and video hosting by TinyPic

nekoliko peseka
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


i za ivishicu par slikica iz selina
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

i još slikica


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

petak, 11.01.2008.

ej ljudi...evo mene opet...i tako....jučer je bilo thumbup... paula je došla kod mene...i tak smo mi bile malo na kompu...pa smo išle šetat astru (mog psa kojeg zovete astrid i erika) ZOVE SE ASTRA !!!....i ugl kak su sad blato raskopali, a snijeg se skoro sav otopio, a astra ima dugu dlaku....kad smo došli bila je užasno zmazana...sva blatna...tuzan...i ja sam ju morala kupat....tuzan...i šta je još gore morala sam ju nosit gore na kat u kupaonu da slučajno nebi zmazala pod...a teška je ko da ima 100 kg...ruke su mi otpale....i ja nju nekak okupala...i ona lijepo zaspala na dekici u mojoj sobi...a baš je slatko spavala...i paula morala otić doma...i išla ja navečer van s lorenom i ivanom...a vani tolka magla da ne vidiš ništa ispred sebe...i mi hodamo prema križu i neš seremo da idemo u svemir...blablabla...a niš se nije vidjelo osim polja....i mi se deremo ko glupače i prepričavamo kak sam se JA brukala...i one zbog mene...hehe...i ivana poskakivala debilno i tak svašta....i mi se na kraju okrenemo i skužimo da je neki zgodni dečko iza nas...i još ga je samo lorena skužila i kaže nam daj šutite neko je iza nas...i ja se naglo okrenem i skužim da stvarno je neki dečko...a ivana nije niš skužila i mi njoj nek se smiri a ona se zadere ko? di?!!! i okrene se i skuži...i mi ko glupače pras u smijeh i još smo hodale što smo najbrže mogle da on ne vidi da smo to mi...i mi tako brze i okrenemo se a on metar iza nas a bio je bar 10....i sad mi opet pras u smijeh i okrenemo se sve tri a njega nema....i mi sve pa di je ...mi ni danas neznamo ko je to bio i di je nestao...bio je iza nas, nije nas prestigao...samo je nestao...eh...dnas nije bilo niš zanimljivo...od jutra pa do sad sam pisala šugavu lektiru...glupe pjesmice...i napisala sam ih...i da ne duljim više valjda vam je ovo dovoljno za čitanje....i naravno znate već tu priču OSTAVLJAJTE MI KOMENTARE...i to je to...sretan: belj zubo cool rofl wink mah



| Komentari (12) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.