11.05.2007., petak

Mađaroni and cheese

Jučer sam se nekim čudom probudio prije pol devet te sam sukladno s time imao vremena za sranje, pranje zuba, pa čak i sjedanje za stol ne bi li uživao u običaju doručkovanja. Kruh i Reiner pašteta u kombinaciji sa Nescafeom je kao zgoditak na lotu, ali to već vjerojatno i znate, jer to sam rekao već jedno sto puta. Uživah tako u zalogajima neko vrijeme, ali ubrzo sam se našao na biciklu i pedalirao do posla. Stigoh na posao u devet, što je rijetkost. Odmah me prepadoše, jer već su poslali izaslanika u McDonald's, a nisu me mogli dobiti na telefon da pitaju što ću iz te ustanove, jer slušah na slušalice mobilno muziku na putu do posla. U tim trenucima, čovjek ne čuje telefon. Izaslanika sam naknadno obavijestio da želim nekoliko itema iz game McDonald'sovih proizvoda.

I tako je protekao dan na poslu. Red rada, red discipline, red McCountrya bez paradajza. Nakon jedno devet sati posla krenuh doma, pomalo izmoren, ali i oran, jer znam da me doma čeka omiljena sapunica, a bogami i protvan pizze. Saždrah pizzu kao gladni patuljak željan friške ovčetine, usput svjedočeći solidnom šamaru koji je bio udijeljen Leoni Paraminski u Običnim ljudima. Mrzim tu prokletu Dolores i želim joj smrt, a navodno će ista i doći! Prilegnuh nakratko do Zabranjenje ljubavi, a onda se bacih na gledanje. Raznih obrata je bilo, a mladi Tuna je napokon opravdao svoju fuzbetinu i postao muškarcem, odjebavši zlu Tinu, kao što lavica odbija mladunče od sise.

Slijedio je Eurosong. Polufinalna večer. Prekrasno. Favoriti su prošli, ali Hrvat nije. Nije ni pohomoseksualjeni Belgijac solidna hita. Ne shvaćam te Europo! Nije ni Islanđanin sa četiri gitare i bubnjarem koji baca ruku visoko u zrak između svakog udarca po snareu. Velike su to štete bile. Nije preostalo ništa drugo nego pogledati što još ima na televiziji. Malo Južnjačke utjehe, malo Seinfelda, malo Lary Davida, malo Dva i pol muškarca. Za kraj večeri ostavih kanal 40 upaljen i gledah kako trojica gospode intimnim dijelovima tetoše neku plavojku. Večer za pamćenje.

- 19:07 - Komentari (11) - Isprintaj - #

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Komentari On/Off

Moji prijatelji i ja smo tema ovog vrućeg bloga. Svakim nastavkom biti će otkriveno sve više i više detalja o našim intimnim, ali ispraznim životima. Stoga nestrpljivo očekujte svaki novi dan u tjednu jer ovaj blog je ono pravo.

Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
Dom urbanih frizura
Bo' Selecta
DropBike

Tu možete vidjeti što se slušalo proteklog tijedna! Predivno...




Rado ću čuti Vaše savjete ili možda želje. Ako ste k tome i zanimljivi možda se običan kontakt pretvori u pravo prijateljstvo!!! Pomozite mi da steknem barem dvoznamenkasti broj prijatelja!

Eto novog mejla
kbucimir@gmail.com


Moj broj onog programa sa cvjetekom pomoću kojeg ljudi mogu komunicirati bez da se vide. Slobodno se javite.

304645703