Nekaj o meni:

+++zowem se stanisLawa+++

+++woLim swojega Misheka+++

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost ++on i ja++

+++rođena: 26.11.1991.+++

+++woLim swoje frende+++

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Daria i Baryca...woLim was...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost (ja) Sara & SiLwija....wojim was...
+++SLIKE+++


Free Image Hosting at www.ImageShack.us ....Ich....bangsretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us .....Maya i ja.....


Image Hosted by ImageShack.us
....sretan....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ...DanijeLa,Joža i Sara....belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ....Daria & M@to...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ...Daria & KLara.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ....Ja i maLa napast....=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ...ich,Daria i Maya...























































< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

......Život jadnog "neiskvarenog" dijeteta.......

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Slike

LINKOWI:

++Maya++ ......moja maLa napast.....kiss...wojim te.....
++Daria++ ......kuLj cura....woLi Green day i izLaske w JAMU....smokin.....
++Sara++ ......maLo crno stworenje.....mah
++M@to++ .....the punker....sretan
++BeLshi++ ...moj braco....party
++Crne Ludice++ ......moja maLa sekica....i Ninika......wavewave
+Tinika+ ....cura s razreda.....thumbup
+Darkerica+ ....cura ima zakon bLog..yes
+Lucek+ ...my Lowe....wavewink
+Leona+ ...cura s razreda...sretan
+Nancy+ ....cura ima zakon bLogec....=))
+dijete rocka+ .....fora blog.....=))
+Zokki+ ....zakon frend s m.s-a.....=))
+kLompac+ ....Deni....frend s SeLnice......yes
+JeLica+ ....cura s razreda....sretan





petak, 04.01.2008.

......Mrachna uLica....=)

....ojLa Ljudowi.....

....dojshLa ja napisati nowi jebeni post....
.....kaj maLo oLaksham swoju dushu.....
...i srce...(ako ga uopche josh imam)....
....da..da...shwatiLi ste kaj nisam bash najboLje??.......
....e..pa imam razLog za to....mozhda on...iLi....
...ma uopche nije bitno......
.....uwijek sam ja biLa ta koja je drugima goworiLa da bude swe wredu......
...aLi sad mi je jasno kak im je biLo......i zakaj su imaLi tak pesimistichne misLi....no
.........cry ....abuuu.......jaj......osjecham se kaj da sam sama na uLici.......headbang
...jadno maLo usamLjeno dijete s uLice.....s uLice koja nema swijetLa...."OKO MENE LAZHI I RAZDUZDANE ZWIJERI"...da...da.....ah.....nije bitno....kaj je biLo biLo je.....chekam dan...dan kada bum sretna......kad bum opako sretna......a do tad......was swe Ljepo pozdrawljam.....i shaLjem wam puse.....mahkiss....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| Just Say SomeThiNg (9) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.