body Lithiumchek's world - Blog.hr body


Image Hosted by ImageShack.us

Volim bol koju mi nanosiš
Dok mi na tijelu ostaju modrice
Crvena, ljubičasta, plava…

Volim taj tvoj smiješak koji mi upućuješ
dok se savijam pod tobom
Jer si veći
I jači
I možeš me srušiti jednim potezom

Učiniti me nepokretnom
Upravljati mojim tijelom kao marionetom

Savijaš mi ruke iza leda

Padam na koljena
Smješkaš mi se

Neću te moliti da me pustiš
Ne još…
Pokušavam se osloboditi tvog stiska

Smiješiš mi se
Volim kad si divlja, kažeš
Smijem se i ja
Jer znam da je otpor uzaludan

Ali pokušat ću još nekoliko puta
Tek toliko
Da ne misliš da odustajem lako

Molim te, pusti me, dahcem
Boli me to…

Popuštaš lagano stisak,
Podižeš me na noge

Evo, radi sto hoćeš,
Pružaš svoje ruke pred mene
Radi sto hoćeš, ponavljaš

Prelazim ti prstima preko dlanova,
Nježno,
Polako,
Jedva osjetno

Fasciniraju me tvoje ruke,
Ogromne su naspram mojih
Grube…
A znam da mogu biti nježne
Gledaš me kako se igram s tvojim prstima

Draže mi je kad si divlja,
Smješkaš se

14.02.2008. | 23:44 | | 9 | Komentiraj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us



nedefinirana
18 god
u sretnoj vezi
pomalo izgubljena
pacifist
ludak za knjigama
otvorena prema novim kulturama
nekoordinirana
sa vjerom u bolji svijet
vegeterijanac
opsjednuta zihaficama
music is my world
ljubitelj zivotinja
lijena
simpaticno bwesawa
emotivni hrcak
...
a zakljucite sami



- Amy Winehouse Lyrics


MuSiC ili ti vam ga shta Lithach slucha:



otvorena prema svim vrstama...
prevladava rock, no nade se tu jos svasta...
ne volim se ogranicavati...pa tako ni u glazbi...
nemam najdrazi bend and stuff

swikice



Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us