A ja ponovo postajem trenutak tvoje inspiracije u krivo vrijeme.

09.12.2006. u 13:19
° 27 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Image hosting

.me.and only me.

Kak da počnem? Najbolje od imena. Dakle, moje ime je Valentina, a moj imendan na Valentinovo.:) Zovu me i Tinči. Rođena sam nekad davno 6.2.1991. i toga se uopće ne sjećam.:) Al eto, tu sam. :)

"Ponekad sam ružan
ponekad sam glup
ponekad sam miran
ponekad sam lud"

Jep, moje se raspoloženje mijenja puno i često. Možda to i nije dobro, al to je tak kak je i tu ja nebrem ništ. Osim, zahvalit osobama koje su sa mnom i kad sam ružna i glupa i mirna i luda. I svojem blogecu koji me trpi uvijek. Uvijek ;)

"Ponekada pijem
a ponekad i ne"

Ne slažem se s onim «bez alkohola se nebre dobro zabaviti», ali ja se volim dobro zabaviti s alkoholom. :)

"Uvijek kada spavam
sanjam u bojama
uvijek kada plačem
plivam u suzama"

Volim maštati i sanjariti, volim uživati i biti sretna. Al kao i svi imam svoje loše dane, loše trenutke, kada sam žalosna i bijesna i sve to skupa.

"Moja mala djevojčica
puna je velikih želja
baš kao šipak pun koštica
tako je puna veselja"

Slušam najviše rock, al nebrem reći da ne volim dječje pjesmice.:) Možda zato jer su lijepe uspomene iz djetinjstva, a možda zato jer ja još uvijek jesam jedno veliko dijete puno veselja. Isto tak volim čitati, puno, puno toga, a opet ono kaj najviše volim su bajke.:)

«Moja mala djevojčica
voli šetnje i priče
Ali u gradu pred izlogom taticu gnjavi i viče»

Gnjavim taticu.:) I mamicu.:) Ah, ti starci…

Super citat:
«Živite dan po dan i obavljajte posao po posao. A zatim produžite
prema onome što dolazi poslije. To ima smisla. Ne pokušavajte
živjeti u prošlosti, sadašnjosti i budućnosti sve u isti čas. Uspješan
je čovjek koji se naučio živjeti samo u sadašnjosti, ali se uvijek
kreće prema onome što dolazi poslije.»
Norman V. Peale

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

.akoo me baš treba neko.
ajsikju:478-501-771
mejl:dijetedodaske@yahoo.com

moje najdraže :)

"Gdje sam bio ja
Kad se pamet dijelila?
Ne znam."

MySpace images


"And I love you
I want you
I wanna talk to you
I wanna be with you
And I love you
And I want you
I wanna talk to you
I wanna be with you"

"Kao pauk pletem mrežu,
Tiho vrebam noćima,
Moje želje tebi sežu,
Pa te nose zvijezdama."

" Kaži da sam blesav,
Pjevam pjesme naivne,
Al' ne možeš mi ništa –
Smijem se. "

MySpace images



"ili me vuče svojoj blizini
strah od voljeti
s tim još mogu
biti voljen
može me izbrisati"

"A kaži kako dalje kad
Ljubav nestane,
Kad se riječi istroše,
Kad se natrag ne može!"

Friendster



"Koliko si puta htio reći to što nebi smio,
koliko si puta čeko da nazove te poznat nek`o
zemlja vrti se u krug ljeta odlaze u dim
svako svakom plaća dug nemam ništa ja sa tim
dali negdje postoje ljudi kao što smo mi
ljubav gdje razvaljuje kapije od straha."

"Iste smo snove sanjali,
Istom se nadali,
Drugi su igru vodili
I snove ukrali."

Images for your blog



"Kad srce radi bim-a-bam
Sve drugo je manje vazno
Svaka fontana srece premala za mene"

image hosting file



"You know that it would be untrue
You know that I would be a liar
If I was to say to you
Girl, we couldn’t get much higher
Come on baby, light my fire
Come on baby, light my fire
Try to set the night on fire"

layout for myspace



"You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one"

"Ja samo sanjam,
Još uvijek sanjam...
Kažu kad odrasteš prestaneš,
Prestaneš pa nestaneš."

"Nije mi važno
Što je važno,
Meni je važno
Što je meni važno."

Friendster



"All you need is love, love, love is all you need."

"Ljubav se ne predaje..."

layout for myspace



"U mojoj glavi se svađa
Gomila ljudi,
Nadam se da se ne čuje.
A dijete u meni
Još uvijek se čudi
Kamo sve to putuje."

"E da knjigu pišem ponovo
Sad bih znao gdje sam griješio,
Sad bih znao kojim putem krenuti,
Sad bih znao sve."

Friendster



Friendster



*J. K. Rowling
"Nije dobro zanositi se snovima i zaboraviti živjeti." (Harry Potter i Kamen mudraca)

*Émil Cioran
"Svako može pobjeći u snove, svi smo geniji kad sanjamo, mesar i pjesnik tamo su jednaki."