Nemam što izgubiti....

Evo mene, nakon dužeg vremena nepisanja....pozZ svima...wavewavewave Kak ste mi ? Ima kaj novog kod vas??.....Ja sam vam dobro...i tak.... Ova subota prošla je standarno kak i inače, samo što je još s nama bila i Marina ( Ivonina sestrična) , a Helena je bila bubana , tak da nije s nama bila vani ( pusach Helena....) a isto tak nije ni Petra bila vani....( poZz i tebi ...)Sad sam se sjetila, još malo pa je koncert....... E, fakat jedva čekam taj koncert u Sračincu..... mislim kud idioti......ali ipak mislim da nisam jedina koja jedva čeka taj koncert... mada mislim da mi nebude baš nekaj jer budu sami parovi ako nebude benkusi i još dosta drugih ljudi...... No uglavnom, koncert je sljedeće subote i mislim da bude puno ljudi i dobrih komada.... smijehsmijehnadam se da si neki nebudu pjevali onu pjesmicu kak prošli put na koncertu u Sračincu.... i tak .....naravno nekima želim mnogo sreće thumbupthumbupthumbupthumbupda im se ispune svi planovi za tu subotu ( nadam se da se zna koju to osobu ide....ne?!) a ipak mislim da bude ta subota sretna za neke....... cerekthumbupcerekthumbup Ajde to vam je sve za danas, nemam baš previše inspiracije..... pusa i veliki poZz....wavewaveMyspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


18.02.2007. | 20:07 | 6 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Ono što mi je važno : obitelj, društvo, ratko, glazba, zajebancija i još mnogo toga...
Myspace layouts

Myspace layouts



Linkovi

MENI NAJDRAŽI:nutzujo

NAJ FRENDICA IVONAparty
DENISrofl
MARKOthumbup
KANGUSzujo
BENKUSsmokin
IVANAwink
DOBRINICHlud
HELENA
wink
PETRAparty

*******************************************
NEMOJ SE BOJATI DA ĆE TVOJ ŽIVOT ZAVRŠITI,
BOJ SE AKO NIKAD NEĆE POČETI ...

*******************************************
image hosting file

image hosting file




NEŠTO O MENI:
Ime:Dijana
Datum rođenja:06.06.1989.
Grad: Varaždin
Hobi:Spavanje,izlasci...
Škola:viša uzaludna (veterinarska)
Volim:samo sebe,
obitelj koja me izluđuje
frendove
izlaske
rock
svog psa Maksa

Ne volim:školu
partybrejkere
narodnjake...


*******************************************
Oči plavog sna
Gledala sam more lica njegovog,
Vidjela sam snagu valova njegovih…
Samo sam u njegovom moru vidjela beskrajne dubine,
Samo sam u njegovim valovima vidjela snagu istine…
Oči ispunjene licem života,
Zjenice mora njegovog,
Plave kapljice suza njegovih…
Jedine oči plavog mora…

*******************************************

**********************************************************************************************
Sasvim polahko ulazio si u moje srce , lijepim rijecima izazvao si paznju moju. mislila sam da u tvom srcu ima bar djelic mjesta za mene. Ali ne! Još te volim , ali bih voljela da te zaboravim. Jer sam znaš da teško je srcu koje voli , a voljeno nije. Mnogo sam plakala kad sam te noći saznala da ti ništa ne značim, da sam ja bila jedna od onih koje su pomislile da ih voliš. Ali više ne želim ni da plačem kad znam da te moj plač ne može vratiti.
**********************************************************************************************
MySpace

MySpace



Wings of a butterfly-H.I.M.thumbup

Heaven ablaze in our eyes
We're standing still in time
The blood on our hands is the wine
We offer as sacrifice

Come on, and show them your love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul, my love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul

This endless mercy mile
We're crawling side by side
With hell freezing over in our eyes
Gods kneel before our crime

Come on lets show, them your love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul, my love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul
(Rip out the wings of a butterfly)
Don't let go
(Rip out the wings of a butterfly)
For your soul

Come on, and show them your love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul, my love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul
(Rip out the wings of a butterfly)
Don't let go
(Rip out the wings of a butterfly) [x2]

*******************************************
Patnja…
Riječ koja neopisivo lezi na dnu duše,
U jednom kutku srca,
U jednom uglu smrti.
Stoji, čeka…
Čeka nešto sto će je slomiti, pogoršati, rasplamsati…
Nešto sto će zauvijek
Obrisati car ljudske ljepote,
Sreće ,ljubavi…
I ono malo, sitno, zrno sreće neće je moći zaustaviti…

*******************************************

Aerosmith - I Don't Want To Miss A Thing Lyrics

I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away and dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Where every moment spent with you is a moment I treasure

Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
Cause I'd miss you babe
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you babe
And I don't want to miss a thing

Lying close to you feeling your heart beating
And I'm wondering what you're dreaming
Wondering if it's me you're seeing
Then I kiss your eyes
And thank God we're together
I just want to stay with you in this moment forever
Forever and ever

I don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
Cause I'd miss you babe
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you babe
And I don't want to miss a thing

I don't want to miss one smile
I don't want to miss one kiss
I just want to be with you
Right here with you, just like this
I just want to hold you close
Feel your heart so close to mine
And just stay here in this moment
For all the rest of time Yeah yeah yeah

I don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
Cause I'd miss you babe
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you babe
And I don't want to miss a thing

I Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
Cause I'd miss you babe
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
the sweetest dream will never do
I'd still miss you babe
And I don't want to miss a thing

Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
And I don't want to miss a thing

MySpace Layouts

MySpace Layouts





Evo tu su neke pjesme koje se meni super i nadam se da su i vama...thumbup













Bigoo

Bigoo



Atomsko Skloniste
cerekZa ljubav treba imat' dusucerek

Uz stol na tri noge
bez ijednog cavla
sjele su u pet do ponoc
da prizivaju duhove
da prizivaju duhove

U polutamnoj sobi
sklopile su svoje oci
ispruzile bijele prste
i saputale njegovo ime
i saputale njegovo ime

U tren se pretvorilo
hiljadu noci i dana
odgovora nije bilo
jer za ljubav treba imat' dusu
jer za ljubav treba imat' dusu...

Friendster images

Friendster images


Blog images

Blog images


Friendster

Friendster


image hosting file

image hosting file


4 Asa
Ja nemam prava

Kao nekad sanjarim jos tuzan
nocu ispod tvojih prozora
tebi, duso, ostao sam duzan
mnogo toga ovih godina

Eh, da mogu opet bih te, mila
kao klinac zvakom kupio
i da mi je ova pamet bila
ne bih te ja nikad izgubio ni pustio

Ref. 2x
Ja nemam prava, ja nemam prava
ja nemam prava vise na tebe

Srce je moje blesava stvar
kuca za tobom kao blesimetar....
Customize your blog

Customize your blog


MySpace

MySpace


Myspace layouts

Myspace layouts



Elemental
Napokon

Budim se mamurna
glava mi pulsira
doput varam oci
vrtim niz od film od prosle noci

Gledali smo tv
u stanu kod mene
ti si cek'o svoje drustvo
k'o pravo musko

A ja sam slusala
i glavom klimala
ides mi na zivce
i ti i tvoje price

Tesko te podnosim
iz sobe izlazim
trebam cugu, ti me
tretiras k'o slugu

Nakon case dvije
sve zvuci losije
po glavi vrte mi se seme
da si skratim sve probleme

Dosta mi je, ne trpim te
ne mogu kontrolirat' se
pric'o mi je tata
o nekom ganu iz rata

Kopam ladice
trazim jer skriven je
bez spletaka
samo sa par metaka

Ref.
Napokon disem punim plucima
napokon sam slobodna
nakon svega sto sam si dopustila
zadnji potez povlacim ja
napokon disem punim plucima
napokon sam slobodna
i predobro je da bih popustila
vise nikada

Dopunim sanzer
razmisljam, nisi fer
kad si se zadnji put
zapit'o zbilja kako mi je

Necu ti glumit' ovcu
ovisna o tvom novcu
i necu gubit' snove
zbog budale ove

Cujem te nedas se
i kazes da skuham nes'
i da ti ispeglam ves
ja imam metak za svrsetak

Kazem ti evo stizem
adrenalin se dize
u ruci pun je gan
da spasi dan

Sjedis u naslonjacu
tipkas po upravljacu
tiho ti dodjem s ledja
dodir me glasno vrijedja

Rekla sam pusti me
daj suti molim te
rekla sam previse
sad je red da rijesim te

Bez spletaka
samo sa par metaka

Ref. 2x

Vise nikada