Totus-Tuus

petak, 02.09.2011.

Slavimo Gospodina! Aleluja!

Sveta Marijo, moli za nas
Sveti Josipe, moli za nas
Sveta Terezijo iz Lisieuxa, moli za nas
Sveti Nikola iz Flüa, moli za nas
Sveta Rito, moli za nas
Sveti Grgure, moli za nas
Sveta Hildegardo, moli za nas
Sveti Mateju, moli za nas


Molitveni sat

Biti u prisutnosti Euharistijskog Isusa
1. Klanjanje i slavljenje Boga (oko 5 min.)
Neka bude hvaljen i slavljen Otac i Sin i Duh Sveti . Aleluja. Aleluja, Aleluja,... (zahvaljujte i slavite neprekidno)
2. U ime Isusovo oslobodi me od zla
3. Potpuno predajem Bogu svoju dušu, svoju svijest, svoj um, svoja osjetila, svoje oči, svoje uši, svoj jezik, svoju kožu, svoje misli i maštu, svoje tijelo, svoju obitelj, svoju djecu, svoje odnose s drugim ljudima, svoje radno mjesto, svoje financijske probleme i brige, svoje roditelje, braću i sestre.
Isuse, svojom predragocjenom krvlju operi moju dušu, moju svijest, moj um, moja osjetila, moje oči, moje uši, moj jezik, moju kožu, moje misli i maštu, moje tijelo, moju obitelj, moju djecu, moje odnose s drugim ljudima, moje radno mjesto, moje financijske probleme i brige, moje roditelje, braću i sestre.
Ispunjenje Duhom Svetim
Duše Sveti, ispuni me plodovima ljubavi, radosti, mira strpljenja, ljubaznosti, dobrote, vjernosti, blagosti, poniznosti i samokontrole.
Duše Sveti, podaj mi darove mudrosti, znanja, razuma, razumijevanja, savjeta, jakosti, straha Božjeg, pobožnosti, poštovanja prema Bogu.
Duše Sveti, podaj mi karizme riječi mudrosti, riječi znanja, dar razlikovanja duhova, dar jezika, dar prorokovanja, dar vjere, dar liječenja.
1. Pokajte se sve svoje grijehe
2. Poslušajte riječ Božju
3. Nastavite neprekidno moliti
4. Zahvaljujte za sve što vam je Bog darovao

Aleluja, Aleluja, Aleluja, .......

- 12:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< rujan, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2012 (2)
Rujan 2011 (45)
Kolovoz 2011 (57)
Srpanj 2011 (75)
Listopad 2009 (1)
Kolovoz 2009 (8)
Srpanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (13)
Siječanj 2009 (16)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (14)
Kolovoz 2008 (50)
Srpanj 2008 (91)
Lipanj 2008 (18)
Svibanj 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

TOTUS TUUS



  • BLOG PREDAJEM U RUKE,POD ZAŠTITU I VODSTVO
    MAJKE BOŽJE BISTRIČKE,
    A POSVEĆUJEM GA SVOJOJ OBITELJI ZA DUHOVNI RAST,
    BLAGOSLOV I ZAŠTITU PO ZAGOVORU
    NAZARETSKE OBITELJI!



    pjevaRazno

    La-la

Moji dragi linkovi...

  • Radio Marija
    Katolici
    Delnice-crkva
    HKR
    Pater Luka

    http://www.nasa-obitelj.com/hr/naslovnica/
    http://zajednica-sv-ivana.blog.hr/
    http://www.katolici.org/naslov.php
    http://devetnice.net/index.html
    www.gospelcom.net Biblija na raznim jezicima
    www.medjugorje.org Službena stranica Medjugorja
    www.vatican.va Službena stranica Vatikana

Molitva sv. Mihaelu, Arkanđelu

  • Sveti Mihaele , Arkanđele, brani nas u boju!
    Protiv pakosti i zasjeda đavolskih budi nam zaklon.
    Neka mu zapovjedi Bog, ponizno molimo, i ti,
    vojvodo vojske nebeske, sotonu i druge
    duhove zlobne, koji svijetom obilaze na propast duša,
    Božanskom jakosti u pakao protjeraj !
    Amen.