četvrtak, 24.02.2005.

... posveta 2 ;)


Danas sam razbila neonsku reklamu
Na susjednom dućanu
Zaželjela sam se mraka
U svom jeftinome stanu

Uz slabo svijetlo
mirisne svijeće
Zaželjela sam tebe
Skrhana od bola
Da legneš kraj mene
Tvoji dodiri me lijeće

Grudima svojim,
dodirnut tvoje grudi
Osluškivati tvoje srce
pustiti tvoj jezik
da se igra
da me sludi

uz tvoj uzdah
Naježiti se od topline
tvog daha na mom vratu
poludjeti od vreline

u ritmu tvome
zajedno ću disat
Zatvoriti ti oči
I dodirom te sanjat
prstima po koži
pjesme ti pisat

Dok poljupcima svojim
opisuješ mi lice
strastvene i sretne
Nestašne kao male djevojčice
Ti i ja
Moja
Analna carice

Kažeš mi
Da ovo osjećaj je nov
sa curom tebi prvi
ali novost tek se sprema
jer
liznut ću ti vrat
i zariti zube
do jutra ja ću
zadovoljna i sita
uživat u tvojoj krvi


- 04:33 - reci! (19) - Materijaliziraj ! - #

subota, 19.02.2005.

... posveta

Pratila sam svoju zvijezdu
Jer uz nju sam rođena
Slijedila njen sjaj
Jer meni je dodijeljena

I uz krv i suze ona me je vodila
Na rubu smijeha i na rubu smrti
S njom sam koračala
Korak simo - korak tamo
Kroz karmu koju mi je
moje zvijezda namijenila

I zato pusti moju ruku
Lice moje zaboravi
Ne slijedi me u mom svijetu
Bez svijetlosti i boja
Ova karma sa zadahom smrti
Meni je namijenjena

Ne slijedi moje korake
Pronađi sreću, pronađi boje
Tvoja zvijezda ima drugačiji sjaj

Već večeras napusti podzemlje ovo
Izađi iz krugova tuge i bijede
I pronađi noćno prekrasno nebo
I tvoja će te zvijezda naći
Šapnuti ti riječi koje
Tvoje srce traži
Obasjati svijetlom
Put kojim ćeš poći

Zaboravi mene
Zaboravi tamu
Strah, smrt i plač
Živi boje, živi svijetlo
Kreni za svojom sudbinom

- 18:05 - reci! (9) - Materijaliziraj ! - #

petak, 11.02.2005.

Malom princu

Kako si lijep moj mali prinče
Dok rukom prelazim po tvojoj plavoj kosi
Kako si tvrd moj mali prinče
Dok uplašeno dodiruješ moje grudi

Kako te želim moj mali prinče
Ovdje kraj prozora u kutu moje sobe
Kako si smotan moj mali prinče
Dok sav pod tremom pokušavaš skinuti moj grudnjak
Nadam se da si to radio već i prije

Kako si čudan moj mali prinče
Dok gledaš me na slici kraj moga kreveta
Na kojoj sam u zagrljaju svoje djevojke
Kako si glup moj mali prinče
Dok lice ti se crveni i bježiš od mene
Jer ja to radim i sa djevojkama

Kako si nevin moj mali prinče
I kako si glup…

- 14:20 - reci! (23) - Materijaliziraj ! - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.