subota, 08.03.2008.

Pozach ljudi evo mene ponovo...Subota je naveče, frendica se sprema za van, ovaj put bez mene, nije fer nononono. I ja bi van al ne mogu zbog kozica...a htjela bi vidjet maleckog...fali mi jakooo. Rekla sam već da sam zaljubljena...jojjj nitko nema pojma koliko...ovaj put je drugačije...nekako posebno...pitam se jel to dobro ili loše? Mnogi se žale kad se tako jako zaljubeee...Vidjela sam ga danas s prozora...srce mi je baš ono lupalo...bio je tako ljep! Moram mu dokazat koliko mi znači...kad se vidimo djelima, a ovdje riječima.... Vidjeli ste naslov moga bloga..pa to je sve vezano uz njega...On mi uvijek kaže: "Nema predaje" thumbup al ne treba to meni nitko reć...znam ja to...Nadam se da ćete mi i vi malo pomoć...pa kad on jednom vidi ovaj blog...hmmm...da mu se svidi što se i na ovaj način borim za njega...Cure ostavljajte komentare podrške...pusek kiss

- 21:36 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



IME: Sandra
GRAD: Karlovac
GODINE: 20

Volim životinje, volim prirodu i sve što odiše zelenilom. Volim iskrene ljude koji su uvijek spremni pomoć u nevolji. U slobodno vrijeme pišem pjesme ljubavne tematike. Studiram ekonomiju. Volim sve sportove, najviše nogomet. Bojim se paukova i mraka. Volim plesat kad sam tužna jer tako izbacim negativnu energiju iz sebe. Nemam uzora u životu jer smatram da svatko sam sebi treba bit i jest najbolji uzor. Volim optimizam i vedrinu, borba za ono što želim mi je jača strana. Volim čitat misli i izreke ljudi, te i sama smišljat nešto slično. Najviše vremena provodim s obitelji, a zatim sljede prijatelji. Najbolja frendica se zove Nina.




Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Glitter Graphic Text - http://www.glittergraphictext.com

beedle the bard

3 meni bitne stvarčice u životu, potrebne da bi se osjećala čovjekom:

>NE BITI UMIŠLJEN

"Ležala ptica na leđima i digla obje noge prema nebu. Naišla druga ptica i pita je: Zašto tu ležiš? Zašto tako držiš noge? Prva ptica odgovori: Ja na svojim nogama držim nebo. Kad bi poletjela i povukla svoje noge, nebo bi se srušilo! Nije to dobro ni izgovorila, kad se otrgnu list s hrasta i lebdeći počne se lagano spuštati prema zemlji. Ptica se od toga uplaši, hitro ustade i odletje kao strijela. A nebo-ostade na svome mjestu."

> NE POVRIJEDITI NAMJERNO

"Bio jednom jedan dječak koji je imao lošu narav.
Da bi mu nekako pomogao, otac mu je dao punu vreću čavala rekavši neka svaki put kad osjeti navalu srdžbe zabije jedan čavao u ogradu. Prvog dana dječak zabije 37 čavala u ogradu. Tijekom sljedećih dana on je naučio kontrolirat svoj bijes i broj zabijenih čavala se smanjivao. I tako je došao trenutak da tijekom dana nije zabio ni jedan čavao. Kad je to rekao ocu on mu je spremno dao drugi zadatak. Svaki dan kad uspije kontrolirat sebe nek izvadi jedan čavao iz ograde. Jednog dana sin je mogao reći ocu da je povadio sve čavle. Otac je tad uzeo sina za ruku i odveo ga do ograde. Rekao je: Dobro si to učinio sine, ali pogledaj sve te rupe u ogradi. Ona više nikad neće biti ista. Kad u bijesu kažeš neke stvari one ostavljaju ožiljak, kao što su ove rupe u ogradi. Možeš čovjeka ubost nožem i izvadit nož, ustrijelit ga riječju i povuć riječ, povrijedit ga gestom i požalit, ali poslje tog, ma koliko god govorio da ti je žao- rane ostaju."


> IMATI SVOJE -JA-

"Čovjek je nerazuman, nelogičan, sebičan. Nije važno. Voli ga! Ako ostvariš ciljeve svoje naći ćeš lažne prijatelje
i iskrene neprijatelje. Nije važno. Ostvaruj svoje ciljeve! Dobro koje činiš sutra će bit zaboravljeno. Nije važno. Čini dobro! Poštenje i iskrenost učinit će te ranjivim.
Nije važno. Budi pošten i iskren! Ako pomažeš ljudima možeš loše proći. Nije važno. Pomaži im! Daješ svijetu najbolje od sebe, a on će ti uzvratit udarcima.
Nije važno. Daj najbolje od sebe!"

OPIS BLOGA

Druženje & ispis malih tajni srćeka ;-)




MALO GLAZBE ZA UGODNIJI BORAVAK NA OVOM BLOGU


Klikni...ljepa pjesma puno kaže:









Malecki ova je pjesmica za tebe (*vt*) Image and video hosting by TinyPic




Custom Glitter Text





Free CursorsMyspace LayoutsMyspace Comments

Image and video hosting by TinyPic Ovo je molitva za sve one sretno & naravno nesretno zaljubljene.

Moram i ovdje spomenut maleckog...Ništa ne može proći bez njega...Šta ću kad mi tolko znači... Malecki evo pisamce za tebe.

Image and video hosting by TinyPic

I pusa mojoj najboljoj frendici Nini. Seka vojim te!

Image and video hosting by TinyPic

A ovaj striček će vam svaki dan slati puse umjesto mene.

Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic



"Ljubav je cvijet tako nježan da će mu dodir nanijeti bol, a tako snažan da ništa neće omesti njegov rast."
Fern Wheeler


"Mjesta na kojima nema tebe... su bez života."
Dante Gabriel Rossetti


"U matematici ljubavi jedan više jedan su sve, a dva manje jedan nije ništa."
Mignon McLaughlin


"Radije ću se suočiti s neuspjehom ako si ti uz mene, nego s uspjehom uz bilo koga drugoga."
Jenny de Vries


"Čuvaj me u srcu onom uzvišenom nježnošću koju sam pronašla jedino u tebi"
Mary Wollstonecraft


"Za mene si poput rajskih dvori. Zbog tebe ću se uvijek odricati slave, stvaranja, svega."
Frederick Chopin


"Onog trena kad se predamo osjećajima, svijet doživljava preobrazbu: Ne postoji zima, ne postoji noć. Sve nesreće, sva praznina, sve to, pa i obveze netragom nestaju."
Ralph Waldo Emerson


"Cvijet treba sunce da postane cvijet, a čovjek ljubav da postane čovjek"
Phil Bosmans