Die for you....
Linkovi
44

Die for you....

29.07.2006., subota

Ima nešto od srca do srca ali...već dosta daleko!


More blješti poput plahte snijega obasjanog mjesečinom,
opet isti miris, opet neki čudni zvukovi izazivaju interes,
ali i dalje pogledom usmjerenim u beskonačno nebo čekamo,
čekamo i gledamo kako "padaju" zvijezde....

Odjednom sve dobiva drugo značenje,
misli lutaju od "zvijezde" do "zvijezde",
ponovno su zalutale u beskonačnim daljinama,
sam u sebi razmišljam zašto sve mora bit baš tako...."daleko"...
Ipak sve je daleko koliko baš onoliko koliko sebe uvjerimo u to...
....zvijezde i dalje padaju,
ponovno dolaze uspomene na zvijezde visoko iznad horizonta,
Opet se igram...svaka zvijezda koja padne još je jedna nova želja,
palo ih je puno,možda čak i previše,sve su ispunjene željama,
samo su dvije vezane za mene,pa čekam da vidim ima li nešto u tima zvijezda....

*** I stvarno,želje su se ispunile,možda čak i brže nego sam želio....***

....i sada to više nisu želje,postale su činjenice....

Kada nešto jako želiš,pa kada to "dobiješ" onda najčešće ne ispade kako bi trebalo!




(to inače nisu zvjezde(mali pljusak od učer) ali to je moj trenutak inspiracije...malo duži već!)

- 15:37 - Komentari (12) - Isprintaj - #

22.07.2006., subota

Kao da je vrijeme onda stalo...

Poput ovog traga u pijesku,mislio sam da ćeš nestati.....

(Nestati iz mojeg srca...)

Poput ovog oblaka na jutarnjem nebu,mislio sam da ćeš otputovati....

( Otputovati iz mojega srca...)

Poput ove slane kapljice na vrućem podu,mislio sam da ćeš ispariti...

(Ispariti i ostaviti samo slan okus na srcu...)

Poput ovog izgubljenog broda,mislio sam da ćeš otploviti....

(Otploviti daleko iz mojega srca...)

Poput ove najsvjetlije zvijezde,mislio sam da ćeš prestat sjati...

(Ali i dalje sjajiš,duboku u mojem srcu....)



TRAŽIO SAM ODGOVOR, A ONDA SHVATIO DA VIŠE NEZNAM NI PITANJE.....

- 19:03 - Komentari (13) - Isprintaj - #

Fell....noći osjećaj....

3 dana...2 noći...puno puno zejbancije.....malo gubljenja.....puno alkohola(ja samo malo...ali ipak dosta,...)...i puno dobre muzike....i puno odbojke na pijesku....i puno puno mora....i puno novih spoznaja(ups)...jebeš ti sve to....treba uživat(baren ki more,a ki ne neka se pravi...jbg)...

PS-neznan kako ali ta pjesma me prije živcirala ali u ta 3 dana dok nisan bija doma baš mi je postala odlična,čak me i instrumental ubija a ni niš posebno....opet uspomene....

"World Hold On
Open up your heart, what do you feel
Open up your heart, what do you feel… Is real"....vero je....


Neke izjave koje nisu smiješne nikemu osim meni....

-"onaj plavi alkohol se skoro zabija u nas gore na kružnoj cesti"

-"Sada je 23,20, još ni ni sutra....imamo mi još malo danas i puno puno sutra!"

-"Oni gledaju atome,jedino se oni vide sada,ča ne vidite kako svijetle!"-(planktone)

-"Neman pojma ,ja i ona smo slušali na drugu stranu"


"Jedino još vajk ne kužin kako more više bolit dok izgubiš nekega kega nisi nikad ni ima nego nekega ča si ima..."...to me već više dan *****....ali dobro...



...i alkohol je baš dobar....umjesto da malo zabiš neke osobe još ih vidiš duplo(ili samo delfini lete po nebu)...baš dobro...super,odlično...ali vajk mora bit ono nešto tako da...sve 5...skoro...

- 00:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

16.07.2006., nedjelja

Just one new perfect day...

Novi dan,izgleda je baš kao svaki normalan....a završio je tako savršeno,...

Vrući kotači na rolama....
Borba s vjetrom-( a ne vjetrenjačama!)
Slan, hladan okus na usnama...
Odbojkaška lopta, puno zanimljivih ljudi...pjesak....
Iznenađenje od osoba od kojih se najmanje nadaš(jako jako pozitivna)...
Samo kratak iskren razgovor, povjerenje....požrtvovnost....

MORE,MORE i more....

Samo još jedan savršen dan!...

....dobar je osjećaj kada u glavi bruji tako puno tega da se ne probija(ono ča je inače stalno tu)...


...samo se u daljini nešto nazire....(a ni sunce-doslovno baren!)

(****************************)-hvala!


- 22:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #

14.07.2006., petak

"Nebo je svugdje plavo"

Sve izgleda pusto,a nije ni bitno....

Sunce u daljini izranja iz mora....negdje sasvim daleko....još dalje...

Oči se polagano otvaraju, nakon neprospavane noći...

Pijesak u ustima, noge opet u vodi, najednom sretnu se dva pogleda i opet samo smijeh...

-More je svugdje plavo, nebo je svugdje plavo.....trebalo je samo znat dali letjeti ili plivat...

Kako je to dobar osjećaj...kada se samo prepustiš i zaboraviš na sve,onako sasvim slučajno...

Stvarno je dobar osjećaj bar na kratko uživat u slobodi koju imamo...

Jer ništa nije vječno....ALI TO ITAKO NIJE BITNO!




- 16:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

07.07.2006., petak

Tako nekako..."a prevarit cu sve, kad stavim cvikere, u grudima mi bomba sporije kuca"

Grleći zrak.....


Svojim je korakom ubijao kilometre obale,
slijedio je osjećaj, slijedio je onaj miris mora.
Nije odustajao, samo je hrabro koračao,
pogled je povremeno nalazio utjehu u moru,
divio se njegovoj slobodi, neograničenošću...



Daleko na horizontu more je gutalo sunce,
nestajalo je, ostao je sam, ali i dalje je koračao.
Nije odustajao, znao je da postoji nešto,
nešto zbog čega se isplati riskirat.



Trag se počeo gubiti, zrna pijeska zaigrala su se,
vjetar je zapuhao, pijesak se počeo sudarat,
počeo je razbijat jedini sjaj, oči-zatvorile su se!
I dalje je hodao, zatvorenih oči...pitanje je do kuda?



Otvorim pune stakla oči
i istina probije na površinu,
razbije laž da je sve u redu
obuzdavam vrisak da ne probije tišinu...



- 23:18 - Komentari (7) - Isprintaj - #

03.07.2006., ponedjeljak

Birat...

Kako je dobar osjećaj napraviti nešto ča smo jako željeli...
-osjećat se onako jače, osjećat neku nevidljivu snagu....

A opet...headbang

Sada nakon svega želite neki kompromis a to ne postoji, morat birat između 2 opcije...

A koju god odabrali sa jedne strane je poraz a sa druge dobitak...

Treba birat, a za to treba hrabrosti.... zato ja odustajem,na neki način!



"Sloboda znači odgovornost. To je i razlog zašto većinu ljudi ona zastrašuje."

George Bernard Show


-s tin se slažen,ali valjda i mene zastrašuje trenutno!...

ili samo nedostatak inspiracije?ludludludlud


I da...ova pjesma mi se sviđa...a ni moja naravno...

RIJEČI LJUBAVI

Neka te pozdrave moje Riječi.
Neka se pokloni moja Ljubav.
Neka jutros Sunce zakasni,
da me ne budi.

Zaljubljujem se u priče o Tebi.

Predajem se, bez obzira na sve.
Predajem ti pogled, dodir.

Čista golotinju duše.
I Život koji ne smijem povrijediti
čak ni zbog tebe.

I možda ti se čini
da su riječi tako jeftine,
a je ne želim biti jeftina.

Da ne bih urekla,
dok dotičem sjene prošlosti.
Da ne preplašim ovo vrijeme
i sve mistično između nas.

Ti si miris,
pojavljuješ se neprestano,
Vidim te u mraku,
jer u mraku se najbolje vidi.


Tanja

..ne se jadit....

- 23:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
NIš posebno,niki neće niš kapit osim mene tako da se pomirite s tin!
PS-to ni niš po redu,sve je bez reda,bez ničega,...neki postevi su malo "povratak u budućnost",ali vrijeme itako ni bitno...glavno da su svi postevi tu,...iako nisu pu vremenu točni...



<

Counter




POISON

By-Alice Cooper

Your cruel device
Your blood, like ice
One look could kill
My pain, your thrill
I want to love you but I better not
Touch (dont touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop
I want to kiss you but I want it too
Much (too much)
I want to taste you but your lips
Are venomous poison
Youre poison running through my
Veins
Youre poison, I dont want to
Break these chains
Your mouth, so hot
Your web, Im caught
Your skin, so wet
Black lace on sweat
I hear you calling and its needles
And pins (and pins)
I want to hurt you just to hear you
Screaming my name
Dont want to touch you but
Youre under my skin (deep in)
I want to kiss you but your lips
Are venomous poison
Youre poison running through my veins
Youre poison, I dont wanna
Break these chains
Poison
One look could kill
My pain, your thrill
I want to love you but I better not
Touch (dont touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop
I want to kiss you but I want it too
Much (too much)
I want to taste you but your lips
Are venomous poison
Youre poison running through my
Veins
Youre poison, I dont wanna
Break these chains
Poison
I want to love you but I better not
Touch (dont touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop
I want to kiss you but I want it too
Much (too much)
I want to taste you but your lips
Are venomous poison, yeah
I dont want to break these chains
Poison, oh no
Runnin deep inside my veins,
Burnin deep inside my veins
Its poison
I dontt wanna break these chains
Poison


BLUE MOON

By-Frank Sinatra

Blue Moon
You saw me standing alone
Without a dream in
my heart
Without a love of my own
Blue Moon
You
know just what I was there for
You heard me saying a prayer
for
Someone I really could care for

And then
there suddenly appeared before me
The only one my arms will
hold
I heard somebody whisper please adore me
And when
I looked to the Moon it turned to gold

Blue Moon
Now I'm no longer alone
Without a dream in my
heart
Without a love of my own

And then there
suddenly appeared before me
The only one my arms will ever
hold
I heard somebody whisper please adore me
And when
I looked the Moon had turned to gold

Blue moon
Now I'm no longer alone
Without a dream in my
heart
Without a love of my own

Blue moon
Now I'm no longer alone
Without a dream in my
heart
Without a love of my own




DIE FOR YOU

By-Alice Cooper

A hundred numbers on my wall
Some with names I sometimes call
I drop a coin and watch it fall
Tryin' to get connected to you

A thousand hours all alone
My softest pillow turns hard as stone
This is the longest night on my own
Lying here thinking of you

Sometimes I shake my head
And laugh to myself
I'd like to start again with somebody else
I'm like a broken toy forgotten on the shelf

Baby, I could have been someone
I could have been something
It would have been nothing to die for you
Baby, you're going to need me
You'd better believe me
It would have been easy to die for you

A million memories flood my brain
Drown my sorrow
Kill my pain
Whets my thirst for you again
Just another night to get through

All my neighbors scream for quiet at my door
Shattered glass and torn up photos on the floor
Well, I couldn't stand to see your pictures anymore

Baby, I could have been someone
I could have been something
It would have been nothing to die for you
Baby, you're going to need me
You'd better believe me
It would have been easy to die for you

These cuts are deep but you plead innocent
Are you hell or are you heaven-sent
You're much to cold to know how much
You meant to me, yeah

A billion tear drops fallen from my eyes
But it's just a joke now
And I'm laughing at your lies
You make me hard as rock and now I realize

Baby, I could have been someone
I could have been something
It would have been nothing to die for you
Baby, you're going to need me
You'd better believe me
It would have been easy to die for you ...

Domainregistration159.blog.hr
Domainreg159.blogspot.com
Hosting159.blogspot.com
hosting159.blog.h
mystic3.blog.hr/
Google adsense

Logiraj se!!!.....



111111111111111