Dara bubamara sexi slike - Stvarne djevojke

ponedjeljak , 24.12.2018.

Zabava










Click here: Dara bubamara sexi slike






Laki i Rada Laki: Daro, imaš veliko dupe Darine gole slike svu noć je s podsmehom s prijateljima na Fejsbuku komentarisao njen bivši suprug Lazar Dugalić Laki. Sada vidimo da nisu samo američke zvezde te koje prolupaju od slave i novca. Novosađanka tvrdi da je nevinašce i da je muž neće ostaviti zbog ovog skandala jer je te slike i poruke navodno slala upravo njemu.



dara bubamara sexi slike

Sramota me je što je takva vrsta moje privatnosti izašla u medije, to mi je najstrašnije, jer to ne želim. Mi tako šaljemo jedno drugom fotografije kad smo razdvojeni, tako ga palim! A, vera se za veceru ne prodaje...



dara bubamara sexi slike

Zabava - Srećna sam što Milan zna za to i što sam ih njemu slala, pa mu je malo jasnija situacija u kojoj sam se našla.



dara bubamara sexi slike

Novosađanka tvrdi da je nevinašce i da je muž neće ostaviti zbog ovog skandala jer je te slike i poruke navodno slala upravo njemu. Suprug Milan je pored mene sve vrijeme. Te fotografije sam slala mom mužu i ostale su u telefonu kad sam ga odnijela na popravku, a neko je to očigledno zloupotrijebio. Mi tako šaljemo jedno drugom fotografije kad smo razdvojeni, tako ga palim! Svako ima neku golu sliku u telefonu, pa goli smo se i rodili! Nije mi jasno zašto su se okomili na mene i zašto žele da mi rasture brak - rekla je Dara za Kurir. Pjevačica je otišla toliko daleko da je sebe uporedila s Madonom! Foto: Kurir - I Madona ima takve slike i djecu, pa joj ništa ne fali! Moj muž to razumije i podržava me maksimalno. Ostaćemo zajedno uprkos svemu. I ostarićemo zajedno - pravdala se Dara. Podsjetimo, magazin Svet juče je objavio kompromitujuće fotografije na kojima pjevačica pozira potpuno gola simulirajući seks, kao i SMS prepisku s mladićem u kojoj Bubamara opisuje kakav seks želi s njim. Dečko je otkrio da je pjevačicu upoznao preko društvene mreže Instagram, gdje mu je ona ostavila svoj broj telefona, a ubrzo je uslijedila sočna prepiska praćena vrućim fotografijama. Komentari objavljeni na portalu Kodex. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Takvi komentari će biti izbrisani čim budu primijećeni.



Dara Bubamara - Karera - OFFICIAL VIDEO
Pevačica tvrdi da je na ivici nervnog sloma nakon što je javnosti nepoznat momak plasirao u medije eksplicitne slike i poruke koje mu je Dara navodno slala. Pevačica tvrdi da je fotografije slala suprugu, Foto: Promo Nakon što su u javnost dospele njene fotografije na kojima je gola, a koje je uz prepisku slala nepoznatom mladiću, uz detaljan opis šta bi mu sve radila u krevetu, Milanu je pao mrak na oči. Počela je kao vesela, duhovita i simpatična devojka koju su zaista mnogi voleli. Nastale su u mom stanu, u našoj spavaćoj sobi. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu. Ovo nije samo tvoja sramota već bruka za celu porodicu! Pravila komentarisanja: Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Te fotografije sam slala mom mužu i ostale su u telefonu kad sam ga odnijela na popravku, a neko je to očigledno zloupotrijebio. Novosađanka tvrdi da je nevinašce i da je muž neće ostaviti zbog ovog skandala jer je te slike i poruke navodno slala upravo njemu. Ostaćemo zajedno uprkos svemu.

[Besplatne sex slike|Sex u troje slike|Coca-Cola HBC B-H Sarajevo predstavila program studentskih ljetnih praksi]






Oznake: zabava

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.