Upoznavanje roditelja od cure - Samobor

ponedjeljak , 17.12.2018.

Neugodna pitanja










Dating Site: Upoznavanje roditelja od cure






Dan poslije sam saznala da njegovi roditelji nisu pitali ništa o meni, već ih je samo zanimalo sviđaju li mi se uređeni zidovi. Rekla sam im da otiđu i zalupila vratima.



upoznavanje roditelja od cure

Sjedili smo u kuhinji i čekali ih. Rekla sam im da otiđu i zalupila vratima. Sve dok nisam otvorila pivo s vilicom. Dan poslije sam saznala da njegovi roditelji nisu pitali ništa o meni, već ih je samo zanimalo sviđaju li mi se uređeni zidovi.



upoznavanje roditelja od cure

Neugodna pitanja - U istom trenutku pas je sjeo mom tati na nogu i on ga je glasno potjerao. Rekla sam im da otiđu i zalupila vratima.



upoznavanje roditelja od cure

Upoznavanje roditelja vašeg partnera nije uvijek najpoželjnija aktivnost, a opet kad-tad će doći na red. Na kraju je dečko pukao, pristojno se pozdravio i otišao prema vratima. U istom trenutku pas je sjeo mom tati na nogu i on ga je glasno potjerao. Dečko to nije vidio, samo se okrenuo i rekao da je shvatio poruku i da je već na odlasku. Nikada nisam vidjela svog tatu da se toliko ispričava. Naravno kada sam uzimala zdjelicu sa salatom ispala mi je iz ruke i upoznavanje se prosulo po stolu. Pomislila sam evo ga počinje. Onda je moj dečko uzeo vilicu i počeo jesti tu salatu sa stola. Mislim da ću se udati za njega. Roditelji su ostali bez riječi. Ja sam naravno ispala pravi anđeo u njihovim očima. Kasnije mi je njegova sestra priznala da joj je to bio prijatelj i da mi je htjela pomoći jer zna koliko joj je majka stroga. Dok me je gledao rekao mi je kako je upravo upoznavanje sin moj dečko. Nakon što sam se preznojila cure su kako se samo šale. Pili smo čaj i umjesto da sam rekao hvala, rekao sam hvala i doviđenja. Nakon što ga je ponjušila ispovraćala mu se po cipelama. Za par minuta vrata su se otvorila i pojavio se čovjek u odijelu, njen tata. Bio sam užasno zbunjen i samo sam pitao je li Mary kod kuće. Sjedili smo u kuhinji i čekali ih. Otvorila sam vrata, a ispred mene su bili muškarac roditelja žena koji su rekli da im je zbog mene poplavljen stan. Pogledala sam svugdje oko sebe, ali nigdje nije bilo curenja vode. Rekla sam im da otiđu i zalupila vratima. Opet su pozvonili, otvorila sam vrata i vidjela da se smiju. Ipak, kada sam se upoznavala s dečkovim roditeljima sam se lijepo obukla. Stavila sam na sebe najljepšu haljinu i nakovrčala kosu. Svidjela sam im se i obožavali su me. Sve dok nisam otvorila pivo s vilicom. Preuređivali su i bojali zidove. Popili smo čaj, pogledali cure i otišli doma. Dan poslije sam saznala da njegovi roditelji nisu pitali ništa roditelja meni, već ih je samo zanimalo sviđaju li mi se uređeni zidovi.



Prvi izlazak sa Andrija Jo ocekivanja vs realnost
Onda je moj dečko uzeo vilicu i počeo jesti tu salatu sa stola. Za par minuta vrata su se otvorila i pojavio se čovjek u odijelu, njen tata. Pomislila sam evo ga počinje. Sve dok nisam otvorila pivo s vilicom. Dok me je gledao rekao mi je kako je upravo njegov sin moj dečko. Nakon što ga je ponjušila ispovraćala mu se po cipelama. Preuređivali su i bojali zidove. Opet su pozvonili, otvorila sam vrata i vidjela da se smiju. Roditelji su ostali bez riječi. Ja sam naravno ispala pravi anđeo u njihovim očima.

[Dating in college 9 tips|Dating site psoriasis|Dating in riyadh saudi arabia]






Oznake: Neugodna, pitanja

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.