<body> ...Ti Si MoJ aNšeO šTo Mi Na SrCu SpaWa...Ti Mi GrIjEš DuŠu Ti Si MoJa £JuBaW pRaWa... - £jep0ta Nije Čud0 a£i čiNi ČuDeSsa ++DiDy++ - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...O jeDNoJ £uDoJ cuRi...

[♥ .*DiDy*. ♥]
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...♥Zowem se Dajana...
...♥Žiwim na otoku Rabu u £oparu...
...♥takwa kakwa jesam...
...♥smeša kosa..
...♥smeše oči...
...♥neobična...
...♥neod£učna...
...♥£ijena...
...♥trdog£awa...
...♥smotana...
...♥brb£jawa...
...♥£udacha prawa[x
...♥čudna...
...♥1.b razred Hotere£ijerski-turistički komercja£ist♥...
...♥RoękaaSs:14.12.1993.g...
[♥Wo£im♥... ]
...g£azbu...
....♥frendowe♥...
....b£ogowe...
...msn...
...čoko£adu...
...praZnike...
...cajke...
...♥Moj sadašnji razred...1.b HTK...BaNaNa C£aSs♥...
...♥moj biwši 8.b razred♥...
...♥sw0ju frendicu £e£icu♥...
...aute i motore...
...k£apu "INTRADE"...
...♥Moje cigare...RONHI££ £IGHT
...♥Swoju guzu...hehehehehehe

...♥Swojih dwa anše£a:MEGGY I TONKU♥
[ Ne wo£im... ]
...školu...
...zimu...
...dwo£ičnost...
...sebičnost...
...umiš£jenost...
....£icemjernost...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...Kao da sanjam i dobro i z£o
oduwek sama žiwim po swom
wide£a swe sam £ažne heroje
£jude i boje umorne...
...Da £i si ti moje swet£o koje tražim
da me wodi kad je tamna noę
kroz ta mesta razna
lica g£edam prazna
krijem te u ug£u oka svog...
Image Hosted by ImageShack.us

...Wreme kad svako izdaje swakog
ja svoje snove zagr£im jako
tajne sa neba u oku twom
možda i ja sam naš£a dom...
...Korakom bez daha u£icama straha
sama sam na straži,najdraži
senke što me prate nemo bez swedoka
widim strah na £icu proroka
Da £i ti si taj...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...Još jednom ti se ponaw£jas
još jednom g£umiš,sad te znam
mažeš me bojama nemira
kistom prewara...
...Još jednom ja ti popuštam
još jednom swe ti dopuštam
smijem se očima zanosa
a skriwam od ponosa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...I mo£im kad ęeš prestati
iz moga tije£a nestati...
Zbog tebe owisna i nisam swoja,znam
kad swe ti opet opraštam
owisna i nisam swoja,znam
jer ti se opet prepuštam...
...Owisna i nisam swoja,znam
kad swe ti opet opraštam
owisna i nisam svoja,znam
pred twojim usnama oči zatvaram...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...Još jednom pratim treptaj twoj
još jednom mrzim drhtaj swoj
koji me £agano izdaje
wodi do predaje...
...Ja borim se sa sjenama
još si mi u wenama...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us








CREDITS

picture: deviantart
thanks: x

• ...Ti Si MoJ aNšeO šTo Mi Na SrCu SpaWa...Ti Mi GrIjEš DuŠu Ti Si MoJa £JuBaW pRaWa...
utorak, 25.11.2008.


A£0o0 £judeki ew mene 0pet...hehe...Brz0 ja pišem te p0steke...hehe...
pa et...bi£0 mi d0sadn0 pa d0š£a 0stawit trag...hehe...na ne kažete da ne mis£im na was...hehe...
i tack...k0d mene ima nečeg n0w0g...i t0 pun0 t0ga...et,prekinu£a sa s Ant0ni0m...ajbga..sad je g0t0w0...
A meni s0o0per...£ijep0 sam s£0b0dna k0 ptičica...prštim 0d sreče...heh,jesam ma£0 bi£a u k**** nak0n prekida a£ 0ke...
Et,starci su mi bi£i u Wuk0waru((15.11.-20.11.))...U sub0tu sam bi£a u Rijeci...Ajbga...D0pizdi0 mi je 0waj Rab pa sam se maknu£a...hehe...a£ bi£0 je s0o0per...neda mi se sad nešt pepričawat...a£ ug£awn0m napi£a sam se i t0 je t0...hehe...ajbga...M0ram ma£0...hehe...i tack...
eeee da...Za N0wu G0dinu idem u P0žeguu...wiiii...Jedwa čekam da widim Iwana,Kruna,m0ju Ančicu i swe tam0o0...wiii...Bit ęe £udi£0o0...hehe...i jedwa čekam...e sad nezZznam šta da wiše napišem...
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee da...Danas sam d0bi£a 5 iz 0rganizacije...wii...i 0nda p0s£e 1 0d za£aganja...hehehe...jbga...p0£udi£i sm0 ma£0...SARMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA i KEBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP....hehehehehe...Majk0 mi£a ča san se nasmija£a...hehe...
i tack....Bi£i sm0 i u šetnjici...bi£0o0 je preeeeeeed0br0...eee,trbuh me b0£i0 0d smijanja...hehe...
ew ma£0 s£ikica...heheFree Image Hosting at www.ImageShack.us
0w0j s£ici sm0 se smija£i jedn0 p0£a sata...hehehe...umira£i sm0 0d smijeha...hehehe...((idem0 da£je...hehe))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i Markeeec...mwa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja,Markec i £e£ica...hehe...uuu,sexy...
Free Image Hosting at www.ImageShack.usm0ja najača s£ika...hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
£e£ica i jaaa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja,Markec,£e£ica i Mery...PRČINEEE...hehe...
...IDEMO DA£JE...
U žiw0tu swi mi griješim0,npr.£ažem0,ne g0w0rim0 si istinu...Swi mis£u da ęe nas £aži 0s£0b0dit swi naših pr0b£ema,a na kraju shwatim0 da sm0 swime time j0š wiše p0g0rša£i situaciju...Ja sam ima£a dečka u k0jeg sam widje£a sebe i u k0jeg sam ima£a p0wjerenja,a£i sam se iznewjeri£a...Nakon t0ga htje£a sam se 0dm0rit 0d swega,nisam htje£a da me £jubaw i £aži m0gu uništiti...Su0čit se s istin0m i razbiti taj zid k0ji me sta£n0 zaustaw£ja0 u swakim k0racima...Najteže bi bi£0 kad se rasp£ačem u 4 zida sw0je s0be,j0š teže je kad ga susretnem na u£ici,0kreęem g£awu,prawim se da ga ne widim i da sam sretna,a swe me iznutra b0£je£0...Čest0 sam 0d£azi£a na nek0 mirn0 mjest0,g£eda£a u da£jinu,diwi£a se £jep0tama k0je me 0kružuju i razmiš£ja£a 0 sw0jim p0stupcima...T0 me swe nekak0 smiriwa£0...0sjeęa£a sam se tak0 b£izu prir0de,taj zrak me 0pušta0...Kad se wratim u ciwi£izaciju £judi,swe p0činje isp0četka...£judi su mi se p0če£i gadit,mrzi£a sam ih iz neznam k0jeg raz£0ga...
Swa pitanja su ma muči£a...Pitanja kao npr.Tk0 sam ja?Št0 se t0 d0gaša sa mn0m?...Nisam na£azi£a 0dg0w0re na ta pitanja,nisam na£azi£a prawu sebe...Zar me t0£ik0 p0wrijedi0!!!...Tak0 su nesta£i i swi m0ji sn0wi...
Nak0n nek0g wremena,ma£0 sam se smiri£a,tj. p0praw£ja£a sam se...0pet sam p0če£a sanjat ka0 ma£0 dijete...0pet su se wrati£i 0ni sn0wi pijeska,wa£0wa,n0we awanture i n0we £jubawi...Znam,rani0 me,znam šta mis£im 0 £jubawi,da taj 0sjeęaj j0š uwijek p0st0ji i da nije umr0 u meni...Znam da m0ram da£je bez 0bzira da£i ja njega w0£im j0š i£i ne...Ima njih j0š,ima ih na mi£ijune,naę ęu ja nek0g k0ji ęe bit uz mene i w0£jet me...Jer t0 je bi£a sam0 njeg0wa najg0ra greška....THE END!!!

Et £judeki t0£ik0 0d mene za danas...pussa w0£im was...
P0g0t0w0 m0ju £e£icu...pussa sw0jim 1.BANANA C£ASS...wii...pussa,pussa



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.