<body> .//*ObRiŠi mI SuZe,nA LiCu mI SmIjEh dOnEsI Na oBŁAkE,MeĐu zWiJeZdE,Na kRiŁiMa mE PoNeSi,nAuČi mE ŠtO Je žIwOt,šTo rAdOsT,A ŠtO SaN*. - Łjep0ta Nije Čud0 aŁi čiNi ČuDeSsa ++DiDy++ - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

  rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...O jeDNoJ ŁuDoJ cuRi...

[♥ .*DiDy*. ♥]
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...♥Zowem se Dajana...
...♥Žiwim na otoku Rabu u Łoparu...
...♥takwa kakwa jesam...
...♥smeđa kosa..
...♥smeđe oči...
...♥neobična...
...♥neodŁučna...
...♥Łijena...
...♥trdogŁawa...
...♥smotana...
...♥brbŁjawa...
...♥Łudacha prawa[x
...♥čudna...
...♥1.b razred HotereŁijerski-turistički komercjaŁist♥...
...♥RoćkaaSs:14.12.1993.g...
[♥WoŁim♥... ]
...gŁazbu...
....♥frendowe♥...
....bŁogowe...
...msn...
...čokoŁadu...
...praZnike...
...cajke...
...♥Moj sadašnji razred...1.b HTK...BaNaNa CŁaSs♥...
...♥moj biwši 8.b razred♥...
...♥sw0ju frendicu ŁeŁicu♥...
...aute i motore...
...kŁapu "INTRADE"...
...♥Moje cigare...RONHIŁŁ ŁIGHT
...♥Swoju guzu...hehehehehehe

...♥Swojih dwa anđeŁa:MEGGY I TONKU♥
[ Ne woŁim... ]
...školu...
...zimu...
...dwoŁičnost...
...sebičnost...
...umišŁjenost...
....Łicemjernost...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...Kao da sanjam i dobro i zŁo
oduwek sama žiwim po swom
wideŁa swe sam Łažne heroje
Łjude i boje umorne...
...Da Łi si ti moje swetŁo koje tražim
da me wodi kad je tamna noć
kroz ta mesta razna
lica gŁedam prazna
krijem te u ugŁu oka svog...
Image Hosted by ImageShack.us

...Wreme kad svako izdaje swakog
ja svoje snove zagrŁim jako
tajne sa neba u oku twom
možda i ja sam našŁa dom...
...Korakom bez daha uŁicama straha
sama sam na straži,najdraži
senke što me prate nemo bez swedoka
widim strah na Łicu proroka
Da Łi ti si taj...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...Još jednom ti se ponawŁjas
još jednom gŁumiš,sad te znam
mažeš me bojama nemira
kistom prewara...
...Još jednom ja ti popuštam
još jednom swe ti dopuštam
smijem se očima zanosa
a skriwam od ponosa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...I moŁim kad ćeš prestati
iz moga tijeŁa nestati...
Zbog tebe owisna i nisam swoja,znam
kad swe ti opet opraštam
owisna i nisam swoja,znam
jer ti se opet prepuštam...
...Owisna i nisam swoja,znam
kad swe ti opet opraštam
owisna i nisam svoja,znam
pred twojim usnama oči zatvaram...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...Još jednom pratim treptaj twoj
još jednom mrzim drhtaj swoj
koji me Łagano izdaje
wodi do predaje...
...Ja borim se sa sjenama
još si mi u wenama...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us








CREDITS

picture: deviantart
thanks: x

• .//*ObRiŠi mI SuZe,nA LiCu mI SmIjEh dOnEsI Na oBŁAkE,MeĐu zWiJeZdE,Na kRiŁiMa mE PoNeSi,nAuČi mE ŠtO Je žIwOt,šTo rAdOsT,A ŠtO SaN*\.
utorak, 30.09.2008.


AŁo Łjudeki moji....ewm i mene maŁo nawratiŁa...ŁoŁzubo...
i tack...nezz šta da napišem...opet pišem iz dosade..hehe...ugŁ,ja sam wam oke...onak,čisto oke...u škoŁi je isto oke...dobiŁa prwu jedinicu u srednjoj...a bit će ih jošzubo...
weć prwi tjedan sam biŁa kod rawnateŁjice na razgoworu jer sam ušŁa u škoŁu kroz prozor...hehe...a šta ću ja...išŁi smo wan zapušit i onda nas je jedan idiot od profesora zakŁjucao wani...popizdiŁa sam...još sam baš taj dan biŁa nešt u k*****...ajbga...rekŁa sam joj da mi je to prwi i zadnji put((je moš si misŁit...ŁoŁ))
i tack...heh,držim se...nekak...moram se suočit s nekom wijeti kojom se nemogu pomirit...i jednostawno je nemogu izbrisat iz glawe((nije riječ o Łjubawi...tack da znate...ŁoŁ))...
Opet ja o Łjubawi...eee...tu je još weći probŁem koji me muči...prekinuŁa s TomisŁawom...ajbga,nije funkconiraŁo...a šta ću ja...nitko mi se ne swiđa osim on...UgŁ,shwatiŁa sam da još woŁim,na onaj moj način...KoŁko god sama sebi goworim da ga mrzim,sama sebe Łažem...A čujemo se nekad...i tack,zajebawamo...
Sad opet razmišŁjam ić u Karlowac...A sad,šta će bit od toga,stwarno neznam...a kaj ćetezubo...
Ae dosta o tome...još će m,e wiše rastužit....
Ew,prošŁu subotu sam biŁa u gradu...i sooper je biŁo...NapiŁa se kao uobičajno...hehe...a ja i Marija...a šta ćete..žiwi se jednom i umre se jednom...ŁoŁ...
Uhh,još osjećam onu tequilu...hehehe...i ono wino...ajme...heheh...a biŁo je sooper...sad u owu subotu idem Mariji na roćkas...ajmee,ubit ću se od aŁkohoŁa...hehe...bit će Łudo...znam to...hehe
I tack...Ja moram prestat pušit...aŁ nemooooogu...to me jedino smirije...a i neću...hehe...Moje cigare...moj RONHIŁŁ ŁIGHT...moja Łjubaw...hehe...
Ajme prošŁi wikend su mi starci biŁi na putu...ajme Łudnoca...ja i Sara prawiŁe spšecijaŁitete....hehe...ajme...Łudnica...a kad uđeš u kuću,prwo šta primjetiš je dim cigara...hehe...Łudnica...
a biŁo je sooper...jedwa čekam Marijin roćkas da se ubijem od aŁkohoŁa i napušim...ŁoŁ...Onda 17.10.-19.10. idem u Međugorje...weee...onda mi starci u 11.mj.idu tjedan dana u Wukowar...hehe...onda sa razZredom u Poreč...weee...bit će sooper...Inače Łjudeki ja sam wam postaŁa pozitiwe osoba...samo jedna wijest me skroz rastužuje kad je se sjetim...aŁi ooke...hehe
Et,došŁa da se jawim pa wam sad idem...užiwajte miii...
Kako bi ja rekla:DOĐOH,NAPISAH,ODOH...hehehehe...
Et...WoŁim wass puno...
Pusssetine wam šaŁje waša DiDykiss

Image and video hosting by TinyPic
If I should stay,
I would only be in your way.
So I'll go, but I know
I'll think of you ev'ry step of the way.
And I will always love you.
I will always love you.
You, my darling you. Hmm.
Bittersweet memories
that is all I'm taking with me.
So, goodbye. Please, don't cry.
We both know I'm not what you, you need.
And I will always love you.
I will always love you.
I hope life treats you kind
And I hope you have all you've dreamed of.
And I wish to you, joy and happiness.
But above all this, I wish you love.
And I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I, I will always love you.
You, darling, I love you.
Ooh, I'll always, I'll always love you...

Image and video hosting by TinyPic



0 • KomentirajIsprintaj


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.