ponedjeljak, 10.04.2006.

RADNI DAN

Danas su me probudili vec u 7 sati zvali su me s posla da dođem raditi pa sam se morala nabrzaka roflobuci i otuširati i odmah krenuti kad sam došla na posao odmah sam se primila posla završila sam krempite i odmah krenula raditi druge kolace namazala sam punc šnite, minjone i torta šnite te zamjesila tijesta za pite od jabuka i višanja i kora za mađaricuwink i tada sam još morala sve suđe i stolove oprati s posla sam otišla tek u pola 2 tako da sam se danas puno naradilazujo ali sam sretna jer sam napokon pocela raditi jer sam vec pocela luditi kod kuce kad sam došla kuci uglavnom sam se dosađivala i razmišljala koje cu kolace raditi za uskrs svojima a sad zelim svima laku noc i ugodne snove jer sad moram ici pošto se sutra dižem u pola 5 ujutro VELIKA PUSA SVIMAmah

- 21:21 - Sjetila se mara da je pod njom bara ( ukupno: 3) - izvoliš,tvoj odabir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.