< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (10)
Prosinac 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O MENI....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Još neke slikice........


naaj blogachi

linkovi:
mislim haloo
luda mia
lora
amila
sekice
rihanna fan

cool blogachi:
dada
2hot2handle
fukyta

četvrtak, 31.01.2008.

a danas nesto vise....

hy ljudovi.....kako kazem danas pisem nesto vise.....ali nema veze sa tjednom,skolom.....
ima veze od onoga od jucer....naravnom o mojoj najslađoj ljubavi.....radi se o f _ _ _ _ u....
ali nisam samo ja zaljubljena.....nego i moja najkummica.....jos ne znam nista o njenoj ljubavi....ali se nadam da cu u subotu saznati....pa dosta o njoj postajem ljubomorna....i pocinjem se crvenjeti mad burninmad headbang
pa nesto sam vam zaboravila reci....pa....on...on ide sa mnom u razred....
jos ne znam da li on mene voli ali cu ja to brzo saznati....yes...
ja mislim da je PRIJE volio ivanu.....nadam se da ju ne znate.....ali jos nesto....iso je on zajedno sa mnom i u vrtic.....hi,hi,hi.....
ne znam sta da jos pisem o njemu.....
znam....necu vise nista pisati...da slucajno ne bi znali previse.....hi,hi,hi....samo da vam jos nesto kazem....u subotu idem na rođendan..
kod naj frendice....mirne....imati ce karaoke...
hi,hi,hi...za danas je bilo dosta....mozda sutra napisem novi post.....hi,hi,hi....



| komentari (3) | print | # |

srijeda, 30.01.2008.

hi,hi,hi

halo ljudi kak ste!!!!
ja sam malo cerekkisskiss......
znate....ono......ma reći ću vam...
a im love.......hi,hi,hi.......kiss
ne znam da li ga znate.....pa ću ga opisati.....
skola:i.b.-mzuranic..
razred:_b....da ne bi znali previse smijeh
mjesto:virovitica....
za sada je dosta.....da nebi prenaglila....hi,hi,hi...belj
a sada najvaznije....ime....nazvat cu ga po nadimku..
f_ _ _....ime....f _ _ _ _ ...prezime.....p _ _ _ _ k.....
hi,hi,hi....sretan
ali moram vam reci da je jako finofinofino sladak,sladak,sladak....mon je ko mali mrsavi bomboncic....hi,hi,hi...
konacno cu zavrsiti sretno...
na kraju moga zivota....
ajde......pozzzz svima!!!!!!!
njamifinonjami



| komentari (5) | print | # |

petak, 25.01.2008.

harry potter



harry potter ticking noise!



| komentari (21) | print | # |

srijeda, 23.01.2008.

bez naslova...(=

ovaj je post kako već znate bez naslova...zujo
to vam po meni znači da ne znam što da pišem....zujo
počnimo od moga mobitela...
novi....nokia 5300...nažalost nije crni...ali je zato bijela ženska boja.....savršen je....barem meninaughty....
moram ga još dopuniti slikama.....muzikom...
ali mi je žao na starom mobitelu nema bloothuta.....
ne mogu si poslati...muziku...stare slike...
ali za muziku postoji moja kmica sarči nutrolleyesnut
a za slike moju najnajnajbolju frendicu mimi....fino
to je o mome mobu a kada stignem možda napišem još postova (100% da ih napišem još jako puno) budite mi XD.....



| komentari (4) | print | # |

utorak, 22.01.2008.

halo!!!!!!!!

halo,ljudi!!!!!!wavewave
ha,ha,ha,ha!!!!!!!cerekcerek
nemojte mi zamjeriti ali mi se sad baš piše po tipkovnici.....thumbup
znam da i vi ocete da napišem novi post.....vidite želim i ja....lud
pa da vidimo.....o cemu da pisem...najbolje je da pocnemo od pocetka tjedna.....da vidimo....rolleyes
ponedjeljak...5 iz solfeggia....sutra naravno ispit znanja iz matematikelud.....
utorak....naravno ispit iz matematikelud....
srijeda....još se nezna....ali znam...to mi je najbolji dan u tjednufino....
četvrtak.....test iz prirode...zbor....ples...uglavnom mi je tjedan jako pun....headbangmadheadbang
petak....jooooooooooj...konačno završni dan škole....aaaaaaaah!!!!smokin
konačno.....s...u...b...o...t...a...i n...e...d...j...e...lj...aaaaaa!!!!!
subota i nedjelja mi je punija nego cijeli tjedan.....ljenčarenjeeeeeeee.....kisskisskisskisszijevkisskisskisskissali onda opet...mučenje....razmišljanje....dosada....uuuuuff!!!!!!
već mi je dosta svega......jooooooojjj!!!!!!!nutnutnutnut
haloooo ljudi ne mogu više....molim vas da mi komate.....
budite mi XD i šaljem vam puuuunoooo X X X X X X!!!!!!!!kisskisskiss



| komentari (8) | print | # |

utorak, 15.01.2008.

----------joj ta skola---------------

ljudovi!!!!!!!!!
tako mi je žao!!!!!!!!!cry
počela je škola!!!!!!!crycrycry
joj,joj,joj!!!!!!!!!!!
dobro dobro
nemojte mi zamjerit ali mi se baš piše nut
e da!!!!!!!!!!!
bila sam na skijanju u maria alm možda ne znate di je to ali nije važno!nosretanno
na skijanju sam bila sa svojim bratom(dodo96.blo....) sa leom (mrzim gljive.blo....) sa klarom (angeloutside.blo...) i sa svojim sestričnama ali one nemaju blog.
šta da još napišem .....na skijanju.....1. mjesto...zlatna medalja.....ponosna i sretnasretansretan
šta da još pišem.....
idem upravo na ples (KUC)....
ma moram ići......
pisat lektiru.....
znam da mi ovo nije baš dobar post...belj
al kad ne znam šta da pišem....
znam...lud
chiao budite XD pjevalazepjeva



| komentari (9) | print | # |

petak, 04.01.2008.

sory!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OBAVJEST cry:
ljudi žalim!!!!!!!!! ništa od viceva a i da nemislite da mi je ovo post na žaloost ništa od toga. sutra idem na skijanje sa frendovima pa se moram pakirat nečemo se vidjeti 7 dana,tako da mi se ne obraćate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!headbangmadheadbang



| komentari (8) | print | # |

četvrtak, 03.01.2008.

vicevi!?!?!?!?!

dva dječaka razgovaraju na dvorištu:
-što si dobio za božić?-
pita jedan. -najbolji poklon na svijetu:bubanj!-
odgovori mu prijatelj smijući se.
-bez veze! pa to ti baš i nije neki poklon!
-kako nije?!nakon božića mama mi daje 100 kuna tjendo samo da ne lupam po njemu!

-mama me izgrdila zbog nečega što nisam uopće napravio!-
žali se janko.
-da?a o čemu se radi?
-o zadaći.

direktor jedne tvrtke pita mladog zaposlenika:
-kako se zovete,mladiću?
-tomislav.a,vi?
direktor je ljut.
-mladiću-izgrdi ga glasno-ne znam odkud vi dolazite,ali u ovom poduzeću ljudima se ne obraćamo imenom nego prezimenom!
ako se vi,naprimjer,zovete tomislav horvat,ja ću vas zvati "horvat"
a ne tomislav! onda.... koje je vaše PREZIME?
-moje prezime je "dragi".
-onda dobro,tomislave,vratite se na posao!

u samoposluživanju pred blagajnom je veliki red.tomica čeka u redu s tatom iza jedne vrlo debele gospođe.
-jesi je vidio tata!-poviče tomica.-izgleda kao kamion!
-šuti molim te1-tata se zacrvenio.-nije lijepo tako govoriti!
u tom trenutku gospođi zazvnoi mobitel.
-vidiš da imam pravo!-izjavi dječak.-vidiš da i trubi!

jasnin tata se ljuti:
-jasna!namoj se ponašati prema bratu kao da je glup! hajde odmah mu se ispričaj,odmah mu reci da ti je žao!
-boris... - kaže jasna sagnuvši glavu...
-jako mi je žao što si stvarno glup!

žalim ljudi obaveze zovu!!!
čujemo se sutra sa novim i smiješnijim vicevima!!!
a do tada kiss,kiss!!!!!!!!!!



| komentari (4) | print | # |

srijeda, 02.01.2008.

sada zagonetke a sutra vicevi!!!

zagonetke:
čovjek odjeven u crno stoji uz cestu.na nebu nema mjeseca ni zvijezda,a i svjetiljke uz cestu su ugašene.čovjek u crno sada prelazi cestu.
približava mu se automobil ugašenih svijetla koji se međutim zaustavi tik ispred njega ne pogazivši ga.kako je to moguće?

odgovor:idar es o jonlamron ijicautis...dersu alejib anad!
(slova su napisana odozada!!!)

zagonetka:
čovjek ulazi u prostoriju sa šibicom u ruci. u prostoriji se nalazi svijeća,peć na drva i plinski štednjak. čovjek je gladan.
što će prvo upaliti?

odgovor:ucibiš,onvaran!
(slova su napisana odozada!!!)

što je to:veliko,bijelo,stoji u kutu?

odgovor:hladnjak u kazni!!

što je to:veliko,bijelo,skriva se u grmu?

odgovor:odbjegli kažnjeni hladnjak!!!

sada zagonetke a sutra vicevi!!!



| komentari (2) | print | # |



djetetovi



kazo,jel ti puše?



| komentari (0) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0