prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (10)
Prosinac 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O MENI....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Još neke slikice........


naaj blogachi

linkovi:
mislim haloo
luda mia
lora
amila
sekice
rihanna fan

cool blogachi:
dada
2hot2handle
fukyta

ponedjeljak, 31.12.2007.

evo i mene!

hi people!kak ste?evo ja sam spavala kod sare!hehh
bilo je ludo na rođendanu!kad smo došli cure iz njenog ročkasa su počele
vrištat al mislim mi smo još bili vani valjda zbog mog brata dorijana.
kasnije je bio vatromet!!!i to 3 vatrometa!!!i snimala sam.....onda smo od nekud izvadili
sanjke pa se sanjkali(al više smo padali na led)hehh.torta je bila dobra od voća
ja to obožavam!eto i onda smo išle spavat u 2!i dok smo zaspale.....e da zaboravila ja kupale smo
se u 1 u noći hehh ma lude smolud!eto danas čekamo novu godinu party!!bumo se svi napili šta ne???
eto odo vam ja sada!
kissach!



| komentari (4) | print | # |

subota, 29.12.2007.

ey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eybeljbelj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sutra je mojoj nadražojsmijeh kumi rođendanpartysmokinparty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mislim da bi mi to trebao biti najbolji dan u ovih 7 danacereksretancerek
ali to cemo tk vidjetithumbup
nas dvije smo kao sestre. nama mame kupuju sve isto ali se i nama čini da su one jako slične plava kosa i shopingiranjeyeseekyes
u stvari smo si jako daleko crynocry ona u pitomaci a ja u viroviticilud
posjetite njen blog (ludamala4ever) dakako pišite i menideaddead i njojdeaddead znate odoh ja wavemahwave chiao XD.sretanbeljsretan



| komentari (7) | print | # |

ponedjeljak, 24.12.2007.

finale ples sa zvijezdama

nadam se da ste gledali ples sa zvijezdamabelj,ako nistemadmad poslušajte.
Ostala su samo dva para a to su lana i hrvoje i luka i mirjana.wavewave
morali su plesati 3 plesazijev. Prva dva su trebali ponoviti a 3. su morali dakako smisliti. Lana i hrvoje su bili jako dobri ali ne dovoljno dobri da pobjede luku i mirjanunaughtybeljnaughty Nadam e da ste sada sve shvatiliblablazujoblabla Nakon pobjede luke i mirjane svi su se dobro zabavili i nadam se otišli u shoping.thumbuppartythumbup



| komentari (18) | print | # |

četvrtak, 20.12.2007.

lana i hrvoje



cerekcerekobožavam ples sa zvijezdama. istina je da navijam za lanu i hrvoja ali ipak volim i luku i mirjanu. nije da mi nije niti jedan par ne znam šta ali onosmokinnutsmokin.......
ja se također bavim plesomsmijeh. ovaj ples naravno od lane i hrvoja mi je bio najboljideaddeaddeadstavim ja još tih videa ali do tadawavewavebaj,baj



| komentari (28) | print | # |

rođendan!!!!!

danas je mom frendu roćkas. njegov rođendan nie bio samo kod njega doma slavili smo ga i u razredu. bio je coolzujopartyzujo!!!!!!!!!!!!!!!! slušali smo božićne pjesme ali znali smo staviti i neku
stranu.pjevaburninmadburninmad bilo je kao u discu smokinsmokin
nažalost prekinula nas je nastavnicamadpjevapjeva. opet smo morali raditi onu glupost od matematike. ne znam šta da još kažem pa ondawavewavechiao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:cry:cry



| komentari (7) | print | # |

nedjelja, 16.12.2007.

...:prvi post:...

ej ljudi!!!ja sam vam obožavateljica didline,plesa i
avril!sad malo o meni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ime:didi
prezime:_____
volim:jednoga dečka iz razreda,
didlie,slatke psiće, a o mačkama da i ne pričam
ne volim:glupe i dosadne,opićene i razmažene
slušam:razne pjesme a uglavnom strane
kakva sam:smeđe oči,smeđa kosa.
lafee:


avril:

myspace layouts



| komentari (0) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

0