Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bLoGA :

maaaaaaaaaaaaaa.................. ne znanmouthwashmouthwash
uglavnom sve ...my life.... šta ne volin...šta volin.....fan club kickersa i snoopya

MSN KONTAKT :

didierljoljo@hotmail.com
))))) cure pišite nemojte sse stidit ((((((eekeek

LiNkoVI ::::::::::::::::::

bOnzJu
niPs
ždeslAv
ovČiCe
gimnaZIjaLke
moj stari blogcry

ako ikog zanima kako bi izgleda kao Simpson jednostavno mozete provjerit na simpsonizeme.com gdje jednostavno uploadate picture i dobijete rez....Prvi put vidite kako bi ja izgleda zubozubo

Image Hosted by ImageShack.us




obožavam snoopy-a baš mi je fora ..ima san piđamu sa 6 god a neki je još dan danas nose...

Image Hosted by ImageShack.us


I love Kickerse....mislin crtić juuuuuuu Gregor king
osnivam fan club

Image Hosted by ImageShack.us



moj ex klub NK MAESTRAL aka maštral.......zubozubocerekcerekcerekcerek

Image Hosted by ImageShack.us


mnk bonžjucerekcerekcerek

Image Hosted by ImageShack.us


DIDIER DROGBAcerekcerekcerek

Image Hosted by ImageShack.us







Ovo mi je prejaka stvar......po meni mogu odma završit show i proglasit pobjednika yesyesyes vrhunska stvar možete je poslušat ....al morate ovu doli utrnit da ne sviraju 2 odjednomsmijeh.....thumbup.... Ne drži tebe čvrsta ruka al ova tvoja sretna tuga
još čeka praznovjerno paran broj mojih suza......lalallapjeva




OPet imam rubriku "trenutno najbolja pisma" no nije više Lovestond jer me podsjeća na stari blogcrycrycry slijedi dame i gospodo samo za vas
nova pjesma..... novo-stara bolje reć...Lilly Allen - LDN



o meni:beljbelj

čitajući ovo naučit će te mnogo toga o meni......zasad ovo tokom vremena će se mjenjat

ljudi kojima se divimcerekcerekcerek


najbolji film:nutnutnut

jerry mcguire -------------- show me the moneyyyyyyyyyyyyyyyyyy--------------
Image Hosted by ImageShack.us


mmmm penelope...žena iz snova... cerekcerekcerek
ako ima neka da joj sliči javite se...mouthwash

Image Hosted by ImageShack.us


navijam za chelseacerekcerekcerek

Image Hosted by ImageShack.us







četvrtak, 06.12.2007.

.....dugo ste čekali....

al isplatilo se.....evo dragi moji nakon toliko dana sa mnom i "fashiem" došlo je vrime za novi post....mislin... ljudi me stalno pitaju, kad ce ..kad ce??? znan i ja da je moj blog tako super zanimljivmouthwashmouthwashmouthwash ....no ovaj put necu ispuniti sva vaša očekivanja naime ...trenutno san u nekoj krizi sa ideama tj. želim reć da ne bih zna šta bi napisa kao novi post???tuzan al ovako cijelo vrime san ja pisa sada očekujem od vas da mi kažete o čemu bi vi željeli vidit novi post...zato komentirajte ....ako ništa od toga valjda ce mi past napamet pa cu napisat posten post......jer mi se sada ne daju pisat neke gluposti i to objavljivat...jer ja čuvam ugled ovom blogu hahahlud.....jer mislim da san sa prošlin postom briljiraono teško je sada držati takvi ritam...ne događa se svaki daneekeekeek zato budite strpljivi il jednostavno pišite ...sve vas pozz vaš didier...wave
Još nešto evo ekskluzivno prve slike nove naslovnice popularnog časopisa cosmo.....
naslov " NAJPOŽELJNIJE NEŽENJE HRVATSKE " roflroflrofl (necu ja tek tako odustat od slike,,, hah)




Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com

Subscribe to Cosmopolitan Magazine at a 63% discount!




| komentari (49) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.