====RICH-BITCH==== Savrshena,bogata,mochjna,voljena. . . DIDDY!

04.08.2006., petak

LUDILO!

Znate li shto mi se danas dogodilo??Shetala sam po centru sa svojim dragim frendicama,kad se pojavio onaj dechko shto smo se jebali. . .Hah,lol . .. I pitao me je da ponovimo torturu. . .A moje frendice su me gledale onak,k'o da sam gola.Ja sam mu naravno rekla da sam ja ipak toliko savrshena da se ne bih smjela rasturati sa nekakvim jadnicima.smijehA onda,onda je rekao da chje skochiti sa zgrade ljevo ak se josh jednom ne pojebem s njim. .. Ja sam mu opushteno rekla nek skochi. . .A bilo mi zhao dechka,sav se skenjao zbog mene. . .I rekoh mu da me cheka u mojoj gajbi za nekih 2 sata jer je prazna.smijehsmijeh A tamo??RASTURA DECHKO!!Choveche. . .
- 11:02 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Izvolite linkove nekih mojih savrshenih prijateljica. . . :