normalan zivot

četvrtak, 17.01.2008.

Zamolba za posao

Lijepo li je raditi s e-mailom. Pošalješ mailom za sekundu pisamce, sličicu, molbicu. A lijepo je i primit mail. Ne trebaš se zamarati s papirusinom, slagati je, gubiti i tako.
Državne službe ipak nisu još stigle na taj nivo napretka. Poslao sam molbu za posao i evo šta sam sve morao proći:

Zamolbu i životopis printam. Radnu knjižicu fotokopiram. E sad potvrda o nekažnjavanju i ovjerena kopija diplome.
Odlazim na sud. Plaćam parking. Pronalazim ured za izdavanje potvrda o nekažnjavanju. Radno vrijeme 8-10.30 svaki dan osim srijede.
Ho-ho, ljudi se satiru od posla. Pazi - svaki dan osim srijede. A subota i nedilja ? Naravno, bio je petak. Dolazim u ponediljak u 9. Plaćam parking. Ispunjavam zahtijev. Dolazim na red. Bit će gotovo sutra.
Sutra opet dolazim. Ne plaćam parking. Pušim kaznu. Uzimam jebenu potvrdu i odlazim u javnog bilježnika. Plaćam 46 kuna za jebeni pečat. Odlazim na poštu. Usput me umalo zgazi auto. Od svih papira sad to više nije pismo nego paket. Dodatnih 13 kuna. I gotovo.

Na povratku me neki čiča upito znam li gdje je pogrebni ured.
Poslo sam ga u Dom Zdravlja.

E sad, nisam se nado poslu, al jesam li mogo bar dobit pismo u kojem bi pisalo: Poštovani blabla hvala na blabla nažalost blabla.
Ništa od toga. Valjda im je preskupo trošit pisma na luzere koji nisu u stanju pronaći debelu vezu da se zaposle.
Naš drčni premijer apelira na nezaposlene da ne rade na crno već da pošteno žive s ogromnih 1000 kuna 3 mjeseca, i nek aktivno traže posao. E pa ja sam spičkao 20% mojih primanja na jebenu molbu. Ako ću živit od zraka imam love za još 4 molbe o trošku fonda za nezaposlene.

Drugi put kad izađe natječaj diplomu ću ovjerit vlastitim drekom, i to onim mamurnim jutarnjim – Old Spiceom. Jebiga, jeftinije je, a usto i ostavlja bolji dojam.

Ovaj post je objavljen u kategorijama karijera i obrazovanje.

- 12:29 - Komentari (21) - Isprintaj - #