Dicasso

srijeda, 03.05.2006.

Me, myself and I...

Haj, ljudi. Kako ste mi svi? Ja sam bila stvarno lijena neko vrijeme pa onda nisam ništa pisala. Ali zato sam crtala i crtala. Ne sjećam se kad sam zadnji puta toliko trošila svoje vrijeme na to. Ali nije mi žao jer crtanje me opušta, a imam nove slikice koje vam mogu pokazati.

Malo me je frka natjecanja iz matiše jer mi je ovo zadnja prilika da nešto postignem (glavna nagrada je knjiga - baš po mom ukusu, iako su se baš isprsilinut) pa mi onda držite fige.

Evo vam nove slikice a ispod toga ću se malo pozabaviti sa nekim stvarima - nadnaravnima. Nije to moj stil, ali malo da i ja nešto o tome napišem.


Image Hosted by ImageShack.us
Tobey Maguire

Znate, ja vam inače jako maštam da vidim nešto čudno. Tj. želim reći da bi bilo super kad bi postojali patuljci, vilenjaci, jednorozi, i sve vezano uz to. Mislim da bi svijet onda bio ljepši, a ne ovako ružan, tmuran, zao...Što se tiče vampira, vjerujem da postoje, kao i vanzemaljci (glupi su oni koji misle da smo jedina inteligentna bića u svemiru, tj. u našoj galaktici jer je svemir prevelik - to je jednostavno nemoguće). Magija je isto tako danas prisutna jer postoje toliko ljudi koji imaju svakakve sposobnosti ali se kriju, iako ne svi, pa zato ni ne znamo za njih. Ima slučajeva da u nekim zemljama možete nagrabusiti jer vas može ureći vračara. To je živa istina. Moj stric je od toga umro kad je imao godinu i pol. Samo da te neka baba vračara pohvali da si lijep ili već nešto i gotov si ako ne znaš što trebaš napraviti. Na ovom svijetu ima toliko toga ali ljudi radije žive u uvjerenju da je sve normalno i da nema ni zla ni ničega i da je sve u najboljem redu. A ne vide ni ono što im je ispred nosa. Ljudi su zatucani (ne odnosi se na sve) i takvi će i bit dok god ne otvore oči. A ne vjerujem da će se to tako skoro dogoditi. Dosta od mene za sada. Nadam se da vam se svidjela slikica. Pusa svima... kiss

Image Hosted by ImageShack.us

- 20:17 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis ovog mog blogića

  • Čavrljanje, čavrljanje, čavrljanje, zabava i svega po malo...
    myspace











Linkovi

O meni

  • Ja sam Dicasso. Kao što sam već napisala oduvijek volim crtati i to mi je najdraži hobi. Malo sam lijena pa to crtanje stalno odgađam pa mi onda za jedan crtež ponekad treba i do 2 mjeseca. Znam, baš sam jadna.
    Imam 18. godina, veoma sam djetinjasta i VEOMA nespretna.
    Trenutno mi je najvažnija okupacija pisanje romana koji se nadam jednog dana objaviti. Najdraža grupa mi je Blue ali oni su se prije nekog vremena raspali ali su mi svejedno ostali najdraži. Volim čitati i gledati filmove, ali se nemogu odlučiti koji mi je najdraži. I to je za sad to o meni.

  • myspace



    BLUE
    Guilty

    I never want to play the games
    that people play
    I never want to hear the things
    they gotta say
    I've found everything I need
    I never wanted anymore than I can see
    I only want you to believe

    Chorus
    If it's wrong to tell the truth
    what am I supposed to do
    when all I want to do is speak my mind
    (speak my mind)
    if it's wrong to do what's right
    I'm prepared to testify
    if loving you with all my heart's a crime
    then I'm guilty

    I wanna give you all the things
    you never had
    don't try to tell me how hw treats you isn't bad
    I need you back in my life
    I never wanted just to be the other guy
    (be the other guy)
    I never want to live a life

    Chorus

    Girl I followed my heart
    followed the truth
    right from the start it led me to you
    please don't leave me this way
    I'm guilty now all I have to say

    Chorus

    What am I supposed to do
    than I'm guilty
    all I wanna do is speak my mind
    guilty
    then I'm guilty
    I'm prepared to testify
    if it's wrong to do what's right then tell me
    about this feeling inside
    if loving you with all my heart's a crime
    I'm guilty

    myspace




    GREEN DAY
    Boulevard of Broken Dreams

    I walk a lonely road
    The only one I that have ever known
    Don't know were it goes
    But its home to me and I walk alone

    I walk this empty street
    On the Boulevard of broken dreams
    Where the city sleeps
    And I'm the only one and I walk alone

    I walk alone
    I walk alone
    I walk alone
    I walk a...

    My shadows the only one that walks beside me
    My shallow hearts the only thing that's beating
    Sometimes I wish someone out there will find me
    Till then I walk alone

    Ah-Ah Ah-Ah Ah-Ah Ahhh
    Ah Ah-Ah Ah-Ah Ah-Ah

    I'm walking down the line
    That divides me somewhere in my mind
    On the border line of the edge
    And were I walk alone

    Read between the lines of what's
    Fucked up and every things all right
    Check my vital signs to know I'm still alive
    And I walk alone

    I walk alone
    I walk alone
    I walk alone
    I walk a...

    My shadows the only one that walks beside me
    My shallow hearts the only thing that's beating
    Sometimes I wish someone out there will find me
    Till then I walk alone

    Ah-Ah Ah-Ah Ah-Ah Ahhh
    Ah Ah-Ah Ah-Ah
    I walk alone
    I walk a...

    I walk this empty street
    On the Boulevard of broken dreams
    Were the city sleeps

    And I'm the only one and I walk a..
    My shadows the only one that walks beside me
    My shallow hearts the only thing that's beating
    Sometimes I wish someone out there will find me
    Till then I'll walk alone!

    myspace



    Toše Proeski
    JEDINA

    Magla na mom prozoru
    Miriše na nevolju
    Noćas sam ti tako sam
    Kiša pere ulice
    Gdje si moja ludice
    Još bi nešto da ti dam

    I neka noćas grmi
    I nek se duša mrvi
    Samo da ti čujem glas
    Priznajem pred svima
    Lutam vjekovima
    Tražim tebe, tražim nas

    Ref:
    Jedina
    Šta si mi uradila
    Srce mi je pustinja
    Ljubav je presušila

    Jedina
    Što me nisi pustila
    Kad me nisi ljubila
    Jedina

    mmm...
    I neka noćas grmi
    I nek se duša mrvi
    Samo da ti čujem glas
    Priznajem pred svima
    Lutam vjekovima
    Tražim tebe, tražim nas

    Ref:
    Jedina
    Šta si mi uradila
    Srce mi je pustinja
    Ljubav je presušila

    Jedina
    Što me nisi pustila
    Kad me nisi ljubila
    Jedina

    Mmm ooooooo...

    Ref:
    Jedina
    Šta si mi uradila
    Srce mi je pustinja
    Ljubav je presušila

    Jedina
    Šta si mi uradila
    Srce mi je pustinja
    Ljubav je presušila

    Jedina
    Što me nisi pustila
    Kad me nisi ljubila
    Jedina

    Jedina

    myspace

    Stuff for your blog!



    Toše Proeski
    POLJSKO CVIJEĆE

    Stižu laste
    Šire krila
    I ljube se svi
    Kao kad si moja bila ti

    Nekom drugom božur cvjeta
    Na mojem srcu si
    I jedina i prokleta ti

    Ref:
    Poljsko cvijeće nek me mladog pokrije
    Nek mi dušu ljube oblaci
    Kad već nećeš ti

    Kamo sreće da te oči ne vide
    Ne bih znao da su poljupci
    Tuđi po tebi

    Ref:
    Poljsko cvijeće nek me mladog pokrije
    Nek mi dušu ljube oblaci
    Kad već nećeš ti

    Kamo sreće da te oči ne vide
    Ne bih znao da su poljupci
    Tuđi po tebi

    Lako mi je zakleti se
    U krv i u čast
    Ali pokleknem
    Kad se sjetim nas

    Suza žene često krene
    Ali nebo zapiše
    Samo kad muškarac zaplače

    Ref:
    Poljsko cvijeće nek me mladog pokrije
    Nek mi dušu ljube oblaci
    Kad već nećeš ti

    Kamo sreće da te oči ne vide
    Ne bih znao da su poljupci
    Tuđi po tebi

    Ref:
    Poljsko cvijeće nek me mladog pokrije
    Nek mi dušu ljube oblaci
    Kad već nećeš ti

    Kamo sreće da te oči ne vide
    Ne bih znao da su poljupci
    Tuđi po tebi