20

srijeda

kolovoz

2008

Totem Tantra

Totem Tantra
ŽIVI SAMO ZA DANAS KAO DA NIKADA NEĆEŠ UMRIJETI I DOBRO PAMTI OVO PROČITAJ, ZAPAMTI, IZBRIŠI Moj prijatelj otvori jednu od ladica koja je pripadala njegovoj ženi.Izvadi jedan zamotuljak u rižinom papiru i reče: 'Ovo nije bilo što, ovo je nešto specijalno.' Odmotao je paketić i odbacio papir, i onda se duboko zagledao u biranu svilu i čipku.Ona je ovo kupila kad smo bili prvi put u New York-u, prije otprilike osam ili devet godina. Nije to nikad upotrijebila . Čuvala je to za neku 'specijalnu priliku'. 'Dobro...ja mislim da je sada prigodna prilika za to'.Prišao je krevetu i položio rublje pored druge garderobe, koju će ona imati - na pogrebu. Njegova žena je umrla. Okrene se prema meni i reče:'Ne čuvaj nikada ništa za neke specijalne prilike, svaki dan u tvom životu je specijalan'. Još uvijek mislim na njegove riječi...one su promijenile moj život. Više čitam, a čistim manje. Sjedim na terasi uživam u pejzažu, i ne smeta mi korov u vrtu. Provodim više vremena s porodicom, a manje na poslu.Shvatio sam da je život u suštini jedna cjelina ispunjena užicima, a ne tečaj preživljavanja. Više ništa ne čuvam. Upotrebljavam svoje kristalne čaše svaki dan. Obučem svoj novi sako kad idem u supermarket, ako mi je želja. Ja ne čuvam svoj najbolji parfem za specijalne izlaske, ja ga upotrebljavam uvijek kad poželim. Fraze...'jednog dana' i 'jednog od ovih dana'su nestale iz mog rječnika. Ako nešto vrijedi vidjeti, slušati ili raditi, onda ja to želim vidjeti, slušati ili raditi SADA. Ja nisam siguran u to što bi žena mog prijatelja uradila, da je samo znala da je neće biti ovdje sutra. Ja mislim da bi ona bila više u kontaktu sa svojom familijom, svojim najbližim prijateljima. Ona bi možda nazvala svoje stare prijatelje i molila za oproštaj za neke nesporazume, i pomirila se s njima. Vjerujem da bi ona išla jesti u kineski restoran, to je njena omiljena hrana. Upravo ove neučinjene male stvari što meni smetaju, ako bih ja znao da su mi sati izbrojani. Smeta me što sam prestao sretati svoje dobre prijatelje koje sam 'jednog dana' htio kontaktirati. Smeta mi što ne pišem pisma, koja sam mislio pisati 'jednog od ovih dana'. Smeta mi i žalosti me da nisam rekao svojim roditeljima, svojoj braći i djeci, češće, koliko ih volim. Sada pokušavam ne zakasniti, ne držim po strani, ili čuvam nešto, što može obogatiti naš život sa smijehom ili radošću. I svaki dan kažem samom sebi, da je danas jedan specijalan dan... Svaki dan, svaki sat, svaka minuta... je specijalna. Ako si ti dobio/la ovu poruku, znači da te netko voli,a postoje i osobe koje ti voliš. Ako si prezauzet, da pošalješ ovo dalje drugim osobama, i kažeš samom sebi da ćeš poslati 'jednog od ovih dana'...čuvaj se! 'Jednog od ovih dana' je tako daleko... ponekad ne dođe nikada više... Ovo je TANTRA koja je došla iz Indije. Bez obzira da li si praznovjeran ili ne, odvoji pet minuta za prosljeđivanje ove poruke.Odvoji nekoliko minuta da je pošalješ dalje. Sadrži poruke koje su jako djelotvorne za dušu. Ovo je TOTEM TANTRA s Nepala koja donosi sreću. Totem tantra je poslana tebi da bi ti donijela sreću. Kruži oko zemaljske kugle nekoliko desetina puta. INSTRUKCIJE ZA ŽIVOT Jedi puno sirove (neobrađene) riže. Pružaj ljudima više nego što očekuju, i radi to s voljom. Nauči napamet stihove koje voliš. Ne vjeruj u sve što čuješ, ne troši vrijeme na spavanje,i ne spavaj toliko koliko bi želio. Kad kažeš nekome: 'Ja te volim' reci to zato što tako osjećaš. Kad kažeš: 'Žao mi je', 'oprosti mi', gledaj osobu u oči. Budi zaručen najmanje šest mjeseci, prije nego što se oženiš. Vjeruj u ljubav na prvi pogled. Ne sprdaj se s tuđim snovima. Voli duboko i pasionirano. Možeš biti povrijeđen, ali to je jedini način da živimo puni život. Ako se ne slažeš, budi ipak lojalan. Ne vrijeđaj. Ne osuđuj nikoga zbog njegovih rođaka.Govori polako, ali misli brzo. Ako te netko pita o nečemu na što ti ne želiš odgovoriti,upitaj s osmjehom: 'Zašto te to zanima?'. Ne zaboravi da najveće ljubavi i najveći uspjesi, obuhvaćaju i rizike. Nazovi svoju majku. Kaži 'na zdravlje' kad čuješ da neko kihne. Ne zaboravi tri stvari: Poštuj samog sebe. Poštuj druge. Odgovoran si za sve što radiš. Ne dozvoli da jedan mali nesporazum pokvari veliko prijateljstvo. Kad primijetiš da si pogriješio, ispravi to brzo. Odgovaraj na telefon s osmjehom, da onaj koji zove čuje da se ti osmjehuješ. Zasnuj brak sa ženom/muškarcem, koji voli razgovarati. U starosti će vam konverzacija biti važnija od bilo čega. Ne budi puno sam. Otvori svoje naručje za razmjenu/promjenu, ali ne zanemari svoja vrednovanja. Šutnja je ponekad najbolji odgovor. Čitaj više knjige i manje gledaj TV. Živi dobar i dostojan život. Kasnije u starosti možeš uživati u sjećanjima. Vjeruj u Boga, ali zaključavaj svoj auto. Važno je da je atmosfera u kući ispunjena s ljubavlju. Učini uvijek tako da stvoriš mir i harmoniju svojoj okolini. Ako si u nesporazumu sa svojim ljubljenim/om, promotri situaciju kakva je sada, a ne kakva je bila nekada. Čitaj između redova. Podijeli s drugima ono što znaš. Tako se stvara besmrtnost. Budi brižan prema našoj planeti. Moli se, postoji jedna neopisiva snaga u molitvi. Ne prekidaj nikada nekoga tko ti upravo pokušava dokazati svoju odanost. Ne zabadaj nos u sve. Ne budi previše radoznao. Ne vjeruj nikada muškarcu/ženi, koji/a ne žmiri kad ga/je ljubiš. Jedanput godišnje otputuj negdje gdje nikada nisi bio. Zarađuješ li puno para, plasiraj ih negdje gdje ćeš moći pomoći drugima. To je najveće zadovoljstvo što ti bogatstvo može dati. Ne zaboravi da, ne uspiješ li u svemu što želiš, ponekad je to sretan pogodak. Ne zaboravi da ljubav između dvije osobe treba biti više nego potreba jednog za drugim. Sagledaj čega se moraš odreći na svom putu. Približi se ljubavi i kuhinji s odvažnošću i predanošću. Ne čuvaj ovu poruku. TOTEM TANTRA mora otići daleko iz tvojih ruku ...............

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0