28

petak

prosinac

2007

osmijeh vam ostavljam

Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg
cvijeta na svijetu.

24

ponedjeljak

prosinac

2007

cestit Bozic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

23

nedjelja

prosinac

2007

danas sam pocascena s ovim

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


hahaha....

20

četvrtak

prosinac

2007

sretan ti rodendan ljubavi




MySpace Happy Birthday Graphics from SuperPimper.com

MySpace Happy Birthday Graphics




Tebe je lako voljeti
kao disati zrak
i svaki tren sa tobom
je nebeski dar
tebi je lako pjevati
pogadjati sne
nikom na svijetu
nije bilo lakse reci
volim te...

Ja sam s tobom u mislima, mili
svaku noc i svaki dan
i za to ti samo pjesmom mogu
da cestitam rodzendan

13

četvrtak

prosinac

2007

osjecaj

Kakav je to divan osjecaj imati tebe u sebi
i svakoj slutnji izbristati trag pamcenja ,
krenuti osmjehom prema izvoru vremena ,
pronaci zajednicko nebo iznad trenutka ,
u predvorju beskonacnosti osvanuti s tobom ,
podsjetiti stare pjesme koliko su nevjeste ,
dici ruke i sa njima dohvatiti toplinu srca ,
pokloniti se tebi i srasti u korijenu srece .



11

utorak

prosinac

2007

volim te....

pogledi kazu vise od rijeci.....
......i zato moj pogled kaze....
.........................ljube volim te.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

10

ponedjeljak

prosinac

2007

Hvala ti...

Hvala ti…
Hvala ti što se budiš sa mnom,
I dane mi poklanjaš svoje,
Što svaki trenutak smisao ima,
Dok uz svoje osjećam i srce tvoje.

Hvala ti…
Hvala ti što koračaš sa mnom,
I kada hodati napor traži,
Što imam tebe i kad mi je teško,
Jer tada svaki teret je lakši.


Hvala ti...
Hvala ti što praštaš meni,
Kada za praštanje hrabrosti treba,
Što srce tvoje ljubi baš moje,
Hvala ti, nadraži daru Neba!

stihovi posudeni s ....ljubavne.blog.hr/ - 26k

07

petak

prosinac

2007

ponekad

ponekad kad te pogledam,
onako slučajno, nehotice,
u trenu mi se vrati misao koja potvrdi pravilo:
"tebe je nemoguće ne voljeti".

volim te zbog onog što jesi,
zbog tvoje iskrenosti i optimizma.
volim te jer si stvaran, realan...
volim te jer si poseban!!!



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

04

utorak

prosinac

2007

samo da vas pozdravim

................i ja sam tu....pozdrav ostavljam...........posao pa ne stizem na sve strane.....svih vas volim i citam

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0