nedjelja, 18.03.2007.

IDEEEEŠŠŠŠŠ....

Eto, kako da kažem jučer smo se naradili (najviše armando) kojem su noge i ruke otpale. a mi smo najebali tako da smo ispizdili nazivce od cijelo vrijeme slušanja metronoma i paf paf trtrtrtr paf tupatupatupa tup kššš trtrtrtrtr kššš trtrtrtrt paf trtrtrt kššš kššš kššš itd itd... bilo nam je to ful zanimljivo slušati cijeli dan... nakon toga skužite da ipak postoji nešto u onomblesavom tehnu oni makar imaju klavijature i šta ti ja znam... a ono je ubi bože i nemoj me poštediti... jučer sve što smo radili je odrđivali tempo svakoe dionice svako stvari i snimanje pilota (pilot gitara i pilot vokal, što znači snimi kako god očeš samo da te ona stoka za bubnjevima skuži kad je koji dio...) to je proteklo uz mnogo zajebancije... mozda smo i zato toliko vremena ispušili. ali hej!!! PA NE NAPLAČUJE PO SATU, BOLI ME KURAC NIGDJE NAM SE NE ŽURI!!! to je snimanje dema a ne kada moraš požurivati nekog za neke dionice, kao ej nemamo para! ma ko te jebe sad mi se nigdje ne žuri i dobit cemo bobar demo! ok sad da predem na stvar eto jučer su oni tandrkali od 10 do 20 sati s time da sam ja bio oko 18 i onda sam skoknuo u studio da vidim sta su snimili i eto gotovi bubnjevi na world of misery gotovi bubnjevi za innocent guilt s time da je potrebna prerada i tako isto i hooligan (s time da su panjevi dok mene nije bilo zaboravili snimiti intro za hooligan) ali eto sad sam ih zvao i snimili su ga, ja danas nazalost nisam mogao ic ali sta cu im, kad samo armando tandrče po bubnjevima. kad sam ih zvao taman su radili grinding bubnjeve. valjda ce stici do 12 snimiti sve bubnjeve... da se mozemo u utorak srijedu kad je vec boro slobodan baciti na gitare mare i ja... i da mare jebiga morat ces se nauciti mog dinkija jer ja pola tih stvari derem s flojdom. i jebiga... ajde pozdrav ekipa, sad znate na cemu smo i uzivajte i ocekujte ga za nekih mjesec dana moja procjena, jer se necemo zuriti ;)
by aki

- 10:57 - komentari (1) - print - IDEEEEŠŠŠŠŠ.... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.