srijeda, 22.11.2006.

prijateljstvo


oduvijek sam željela nekoga kao što si ti,
ali mi smo samo prijatelji.
dijeli nas samo moja znatiželja:
da li ti je druga u mislima?
kada bi mi netko samo rekao hoće li nešto biti među nama,
ja više ne želim biti sama.
u mome životu,bez tebe je samo tama.
super nam je kad smo zajedno,
volim tvoj smijeh,
ali znaj,ljubiti nije grijeh!
volim te i želim da ti voliš mene.
ne želim ti biti samo prijateljica
koja će gledati poljupce tvoje i njene.
zbog tebe mi gore vene
i usne snene.
želim tebe i želim da ti želiš mene.
tvoj pogled me otapa,
a moja ga suza potapa.
ne želim više ovaj pogled kriti,
niti ove suze liti
za tobom.
reci mi: voliš li me ili su moja patnja i bol uzaludne?
tvoje su mi riječi potrebne!
voliš li me ili ne?!?

- 16:02 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

ja sam mia
iz zagreba sam
idem u srednju školu
volim pisat pjesme
...pa ću neke i vama objavit
moj mail:mia642@net.hr