Nobody puts Baby in the corner...

Imala san toliko ideja za naslov, sad se nesićan nijedne.....

Evo i mene.......
Praksa je napokon gotova, pa san se opet bacila na svakodnevno izležavanje u Medenoj. Eh, kupila san sebi obečani mp4 pa san sad cilo vrime nanjemu, preuživljena san u njega. A šta ću kad mi je totalno šlatki....
Sa Gogojem sad cvjetaju orhideje, ružama i nisan baš zadivljena, šta je itekakav napredak s obziron da smo se u petak posvađali na mrtvo ime. E jebiga.... Na kraju je sve dobro završilo.
Katica nam je u Bosni, Nela je taman završila sa poslon, Samy ne možeš dobit na mobitel pa da si Bog... Tako da smo većinom ja i Čare skupa, al ne smeta.
Ajme.... Znači, Ivan (ex) i moj najdraži konobar su išli skupa u srednju, jeli, i Nela je nešto bila pričala s Ivanon o Konobaru i spomenila kako je "on uvik bija napet jednoj njenoj priji"... A nije Ivan baš glup i odma je pita jel se radi o meni i kad ga je Nela pitala kako je odma zna, on govori da mu se on baš ćini ka moj tip. Da, jer je konobar..........
I još neke sheme da bi ja garant imala šanse da se mi upoznamo i da ja nešto pokušan. Yeah right!!! Lakše bi bilo upoznat Gotovinu nego njega.....
E da, i Kate i Čare su u vezama već više od misec dana, pa molim pljesak za njih!!! Congratulations!!!!! kisskissmahwave
Hmmmm.....šta još ima novoga???
Ajme meni...... škola počinje....neeeeeeeeeeee............ da mi ne nedostaje toliko ekipa iz busa i kava u Ciare, rekla bi starom da me ispiše, ionako mi ničem škola ne služi!
Aaaa, naučila tipkat a da ne gledan u tipkovnicu.....
A u posljednje vrime mi se stvarno ne događa ništa....sve stagnira.......sranje...al kad bolje razmišljaš možda je i bolje tako. kad se događa pun kufer stvari onda ti to ide na kurac. A milsin događa se još par stvari koje ovde ne mogu napisat, al ni to nije nešto posebno.....
A stvarno van neman više šta za reć, iden sad marendat.... have a nice day!!!!
P.S. jel iko zna kako se zove ona pisma od Michaela Jacksona šta se u posljednje vrime non-stop vrti di god uđeš? Rekal bi van rići, al ja ga ne uspijen razumit ništa nego na kraju refrena ".....for you, baby!!....." Yeah, yeah, stupid blond..... al ako iko zna o čemu pričan, help!
black Angelina
Najnovija posljedica moje i sestrine uživljenosti u slikavanje.... ako mislite da san na ovoj slici ispala čudno da samo vidite druge...sestra je izvalila da izgledan ka crna Angelina Jolie..... Možda, ako izuzmemo onaj dio da je ona zapravo lipa.... by, by!!!mah

15.08.2006. u 11:03 | 12 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us