Nobody puts Baby in the corner...

but I found out it's a road that leads to pain...

Evo i mene.... napokon.
Ovih par dana se stvarno nije dogodilo ništa posebno, osim jedne iznimno loše stvari. mojoj Jubi je umrla baka. Nazvala me u četvrtak ujutro, ja cila u nadi da se radi o tomi, kad govori ona meni da ne ide u školu, jer se dogodilo to šta se dogodilo. Nisan mogla virovat. U jednom trenu sve divno i krasno, u drugom trenu slušaš osobu koja ti je najbolja prijateljica kako ti plače priko telefona i ne znaš šta da radiš. sve šta kažeš ne znači ništa, jer to nikom ne pomaže.....
Danas je bija sprovod, i svi smo stvarno tili ić, al kako bus za bristivicu ide u tu i tu uru, nismo mogli ić radi prakse. Stvarno mi je ža šta nismo mogli bit uz nju fizički, al zna ona da smo svi mi tu za nju.
Odlučila je da će ipak ić u Pulu na susret mladih, a i bolje da ide da se bar malo makne od svega toga.

Ne znan kako ću priživit iduča dva tjedna u školi jer je svaki dan po jedan kontrolni, a ostalo ispituje.... najebala san! U busu je ovaj tjedan bilo prelegendarno, ja i Mone smo se cilo vrime sprdavale sa Šimon i Zavodnikon. Jučer smo se i ja i šime potukli u busu i prolivali vodon, a Gogy samo gleda sa svojeg sidala i smije se...
A da, jedna ženska iz razreda je trudna, totalan šok.... mislim nije baš da je prvi slučaj trudnoće u prvom razredu u mojoj školi, al opet.....

Sutra se tonka ide nać sa onin Karlon, i nadan se da če sve dobor proć. Molin vas i vi joj držite fige, jer ona ozbiljno razmišlja da ide u časne, i to već dosta dugo, al ja joj nedam.....
eto, to bi bilo to, neman pojma šta da pišen, sutra ću napokon vidit Tomu, nisan ga vidila od ponediljka....
Ciao, ljudi!!!!!!

28.04.2006. u 19:51 | 24 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us