Nobody puts Baby in the corner...

Sexy, almost evil......

partypartyŠta ima? Šta ima, ima, šta nema kupim rekla bi moja Jube....nut
E da, bila ja jutros na onoj kavi i ostala živa. nekako..... Ma ajd, nije bilo uopče loše, osim šta stvarno nisan znala šta da mu kažen, a on meni još manje, zaliventako da nan je jedina poveznica bila moja Jube koja je nastojala zadržat koliko toliko razgovor živin. A da, još smo se trudili šta više oblatit žensku koja je već stolječima opsjednuta Tomonbang, a koja je meni uspila srušit sva moja blesava uvjerenja o postojanju pravog prijateljstva. al neka, bar me na vrime osvistila i pokazala mi da su to samo zablude. na neki način joj se još uvik želin osvetit pa mi je užasno drago da je danas vidila mene i Tomu skupa u kafiću... burninmad
U početku nisan bila baš nešto uvjerena da bi izm,eđu mene i njega moglo bit nešto više, al od jutros...... malo san uvjerenija da je čak i to moguče. Lik je skroz ok, uspija me nasmijat, i nije pervezni bolesniknaughty ka neki njegovi prijatelji...
skroz je ok, i virujte mi da bi ja bila najsritnija da nešto bude od toga. Mislila san da mu se nakon šta me ajmo reć, upozna, neću sviđat tj. da će pobič od mene glavon bez obzira, al akd me jube nazvala rekla je da je cilo vrime govorija da san super, da san presmišna, i te sheme... A virujte, nije ni on za bacit...smijeh
ja mislin da ni večeras neće u grad, a baš mi je ža, jer bi volila da ide, al eto....
ajme, iššla van ja jučer šminkat punkericu jer je išla na tulum. A prije šminkanja smo morali malo podignit atmosferu pa smo odlučile provat jel onaj jeger još uvik vridi, a nakon toga onu Dalmatino vodku jer je nikad nismo provale. Tribali ste to vidit, još smo pile iz onih čašica za žestice. Teška baza...party usrid bila dana...
a baš mi je dobro ispalo kako san je našminkala, još da je meni nju natirat da se i sama počne šminkat....
E da, našla san nešto novo za čin ću cvilit dok mi se neko smiluje iako sumnjan da će iko bit tako dobar.... Nažalost na internetu još nema slike, ili je bar ne mogu nać. To je novi parfem od Lacosta, touch of Sun..... 100 puta bolji od touch of pink, pravi litnji miris, točno onakav kakav volim. Tila san kupit čin san ga vidila, al mi je 360 kuna bilo ostalo u drugin hlačama......

ugl, iden se ja pomalo spremat za u grad, ja mislin da ću večeras nakon dugo vriemna obuč minicu, pa san baš happy..... slike nove frizure ću stavit ovih dana, čin uvatin vrimena da se slikan...... pusa kiss

22.04.2006. u 16:48 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us