Nobody puts Baby in the corner...

i'm going crazy just thinking about you lately.......

ka prvo i prvo, sritan Uskrs svima, da se odma toga riješin jer uopče ne planiran pisat o Uskrsu, nekako me ove godine uopče ne puca osječaj da je uskrs, a pogotovo ne danas.
Danas uopče nisan planirala pisat jer nisan baš mislila d aće bit šta bitno da pišen, al bilo je.... bar je meni bitno.
A možete više i sami pogodit šta se desilo, a da ja pišen o tome- Andrea je doša u grad. Ugl, stojimo ja i prije na vrata od grada, kad šalje meni Jube poruku u gradu je, idiot ti je u gradu! da me nije drže zid star ne znan koliko stolječa, bila bi 10 metara pod zemljon. Al ono, pravin se ja ko da se ništa nije desilo. On je valjda prvo gleda utakmicu u Radovana a poslin je doša u Robinsona iako je zna da san ja tamo, i to je još doša sa likon kojeg znan iz busa i s kojin san super. Kako ga je Ana vidila po prvi put valjda, došla je do mene krepavajuči od smija i pokazuje mi rukon u zraku, negdi oko svog strukawink ovoliki je, ovoliki je... i rikaje mi u facu od smija...
kad san ga vidila nisan mogla virovat svojin očima!!! zašto sad, zašto sad, kad...kad mi ne triba?? Al kad je počela svirat štikla, poslala san kvragu sve šta osječan prema njemu i samo san počela plesat i derat se na sve pisme koje su svirale, pokazivala san mu da san bolja od njega. A virujte mi jesan. Nisan ga ni pogledala, nisan ga ni pozdravila, ma nisan tila znat da je tu! Za mene su tu večer u Robinsona bili svi osim njega, i da mi je visija nad glavon, ja ga ne bi vidila!
i ja plesala sa jubon, i kako je krug bija još poluprazan svi su vidili svakog, a on je sidija jer mu je bilo dosadno i svako malo me neka od mojih prija udre i dobaci da vidiš kako bulji, samo nastavi plesat, ispast će mu oči, i sve u tom stilu. Al šta meni znači da on mene gleda? Oče meni to vratit posljednjih 9 miseci?? NEĆE!!!!!!!!!!!!!!!
I cilu večer ja san plesala, nisan uopče mislila na njega, uopče me se nije jebalo, samo san mu tila pokazat da mogu bez njega, da iden dalje. Mislin, je da sve to lažen, al neka on samo tako misli.
A nisan ga vidila možda 3 tjedna, i već se toliko prominija!! Kosa mu je skroz narasla, sad je ono, ajmo reć, fudbalerka ili bi bar tribala bit. Svaki put kad ga vidin on bude toliko drugačiji da je to za nepovirovat. Jedino mozak.... još uvik je ko da ga je ukra krapinskom pračovjeku.....
Neman pojma kad je otiša ća, znan samo da ga u jednom trenu više nije bilo i da ga poslin nigdi nismo vidili.

Ja san postala svjesna šta je meni tu večer uspilo tek kad san se vratila doma. Kad san legla u krevet i razmislila, ja san bila toliko ponosna na sebe. Možda po prvi put u svom životu, iskreno ponosna na nešto šta san napravila za samu sebe. to je bilo prvi put da san ga ja vidila u subotu uvečer da ja nisan počela plakat, da se nisan otišla napit samo da bi ga mogla gledat, da nisan pobigla u park, drugi dio grada ili čak doma samo da ga ne gledan, nisan ostavila nikoga radi njega i nisan nikoga otpilila samo zato jer je bija tu. po prvi put san stala po metra dalje do njega, plesala, zabavljala se, smijala, pokazivala mu da je odjeba osobu koja nikad nije bila zadovoljna sobon al sad to postaje, svakin danon sve više, osobu koja ima više prijateljica nego šta je on ima aseva prošle godine, a to je teeeško nadmašit, osobu koju je Bog blagoslovija i da joj nekoga ka šta je moja Jube koja bi njemu najrađe razbila lubanju kad ga vidi, osobu koja zna da će jedan dan bit sritna i bez njega. Ponosna san na sebe jer san mu prvi put pokazala da ja normalno funkcioniran i bez njega. makar to sve bija samo privid, neka!!! Neka vidi tu fasadu, jer ja san jebeno dobra glumica. Toliko dobra da ću jedan dan uspit i samu sebe uvjerit da mogu bez njega. Al moć ću.

Neću ja nikome lagat, volin ga i on je jedino šta ja želin, al nema teorije da ću ja više ikad nešto poduzet. ja znan samu sebe, znan kako stvari kod mene idu- u posljednje vrime iman koga god oću, možda ne onda kad san ja to po prvi put tila, možda ne onda kad san ja to mislila, možda ne onda kad san se ja tomu nadala, al iman koga god sebi zacrtan, a u zadnje vrime baš onda kad ja želin. E pa, isto tako ću imat i njega- možda ne danas, možda ne sutra, možda ne ovo lito, možda tek dan prije nego šta umren, al ću ga imat. I to zato šta će i on mene jedan dan tit bar ovoliko koliko ja želin njega u svom životu. Znan da će ovo ispast krivo kako god ja to nastojala oblikovat u ričima, pa mi nije uopče bitno. ionako me svi smatraju glupačon pa mi nije stalo.
Neka, ja znan šta san ja tila reć, i ja znan šta ja osječan.
a vama..... još jednon sritan Uskrs!!!!!!!!!!!!!!!

P.S. Budući da neke budale dođu komentirat moj blog, a ne usude se ostavit adresu svojih blogova ili ih uopče nemaju jer je to prekomplicirana tehnologija za njih, stavit ću zabranu komentiranja takvima, tako ono, sorry ljudi, šta ćete se svaki put morat ulogirat ako mi budete tili ostavit komentar, al meni se stvarno neda čitat takve budalaštine, neda mi ih se čak ni brisat. samo en znan koja in korist od toga da dođu pa vriđaju nekog. a još je pola tih ljudi iz Tg ili okolice i to su one osobe koje ni ja ne mogu vidit na oči ka ni oni mene, pa se onda nađu bit pametni na ovaj način....

16.04.2006. u 13:31 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us