Nobody puts Baby in the corner...

Kad će taj petak???!!

I, nekako je prošla i srida..... volila bi da tako brzo i dobro prođe i ovaj dan, al znan da neće jer mi je srida i inače najlakši dan, a u četvrtak mi spadaju 2 sata latinskog... I još mi je danas zadačnica!!! ubit ću se.....
Ma, ugl, bila san jučer na piće sa Petron i baš smo se napričale. Sile smo u Modestya a lipo sunce..... Stala je ka trica kad san joj ispričala moju priču s Andreon, sve od ovog lita pa do ove subote.. Pitala me šta ću napravit ovu subotu kad dođe, i kad san bolje razmislila, svatila san da neman pojma kako ću ja reagirat na bilo šta šta on kaže. Ona mi je rekla, da ako on počne sa govoron kako on u meni vidi dsamo prijateljicu i te sheme, da ga samo zažvalin i oden, al....
Ma ja njega ne mogu ni pogledat u oči a da me ne počne bit ....ma na neki način straj, jer ga toliko volin, da samo pogledat mu u oči, meni je previše, a nisan baš uvjerena da bi ga imala snage poljubit, jer šta ako on mene odgurne, ili okrene glavu??? Ma ne želin ni razmišljat kako bi se onda osječala...
Jer nije on bilo ko, on je lik zbog kojeg 9 miseci redovito proplačen, čiju sliku gledan svaku večer, čije crte lica znan napamet, sve šta je on reka još mi je uvik toliko svježe.....
I still remember everything you said....
nije mi svejedno šta će se desit, kako god ja pogledala. Petra me uvjerava da ću se užasno osječat ako me on odjebe i ja samo rečen ok i oden ća, a da ako ga na kraju poljubin da ću imat bar dio njega i da ću se na neki način osječat ka pobjednica, jer sve šta san ja i tila je biaj on, a sad san jedan dio i dobila.... A mislin, vidin ja i sama da je ona u pravu, potpuno u pravu, al ja neman snage to stvarno i napravit.
Ma, dosta o njemu!!!

Joj, ovo mi je zadnji dan škole u ovom tjednu, sutra mi je praksa, pa makar ću se naradit ka pas, bar ne moran ništa učit za sutra.
a nakon prakse odma trčin u Trogir, iden se sredit, pa ideemo kupit Toni dar, jer ga slavi sutra a ne u subotu, šta je meni osobno i draže, puuuuno draže....
neman pojma šta ćemo joj kupit, vjerojatno šminku, torbu i te sheme, ma pitaj Boga!
ja bi joj najrađe dala lovu, pa nek si ona sama kupi!!
Ugl, kako je jučer Ptičjoj gripi, onom s maškara, bija rođendan poslala mu ja poruku... i ugl, u poruci govori on meni da ako ga u sub ne vidin da mu pošaljen poruku da me mora počastit pičen, a poslin toga da će svratit on do robinsona da se javi ostaloj ekipi, a i meni.... ajd dobro.....
To san sinoć tila ispričat Kati kad san je zvala, al mi je stara upala u sobu pa nisan mogla....
još tjedan i po do praznika, pa uživancija..... ako se sa menon i andreon sve dobro svrši, to će bit svaki dan do medene, a ako ne.... e onda ne znan šta će i kako će bit.....
Ja iman još točno, ne računajuči današnji dan, 7 dana škole, i to u sridu skračeno, i jedan dan prakse, pa onda nekih 10-12 dana uživanja, bezbrige.....

ugl, jučer išla ja po slike da svatin, da je neki kurac bija sa disketon i da mi 4 slike nije razvilo, a među njima je bila i Andreina!!!!!!!!!!!!! Poludila san, i to balgo rečeno..... a šta ću van poč govorit...
Stavila bi van je ja, samo da vidite kako ta rugoba izgleda, al ne mogu, straj me, da ko iz Tg ne vidi.... iako više svi zanju ko je taj Pokemon kojeg ja volin. Al dobro!
Isuse, bila san izbrisala cili post, al san ga uspial vratit....fala onima koji su izmislili undo!!
Eto, ljudi iden ja sad marendat, pa ću navodno učit latinski, a ubiti ću samo odbrojavat sekunde do subote...... pusa
Eto, to bi bilo to, pusa svima i tnx na komentarima.... ciao!!!!
P.S. I dajte napišite šta da radin u subotu.... pusa

30.03.2006. u 09:09 | 11 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us