Nobody puts Baby in the corner...

Još jedan dosadan dan, budim se podne je u mojoj sobi nema te.....

Helo, people!!!
Evo mene, nije baš da se dugo nismo čuli, al eto....
Sad san malo švrljala po blogovima, i otprilike 70% vas je u teškoj depri....čini mi se da kad mene takvo stnaje pusti da uvati sve vas....
ugl, jučer mi je bija skroz dobar dan, a da se tome nisan ni najmanje nadala. Za početak, nastavnica iz engleskog mi je dala 3 petice, praktički na staru slavu, a da riči dva sata nisan pisnila... mislin, ja san doslovno jedina u razredu koja zna engleski, but still.....
nakon toga me nije pitalo vjeronauk, a to bilježnicu ni neman, tako da mi je olakšanje... Pa nas je pustilo ranije pa se na odmoru nisan morala gužvat u redu. I još san vidila starke koje oću!!!!
šmrc...
Nakon toga me pitalo biologiju i dobila san 5!! Na njezi tijela san po običaju uživala jer obožavan
taj predmet, i na kraju me nije pitalo zemljopis!!!!
I još smo uvatili mista u busu.... pa di ćeš bolje od toga?!
Jedino mi je pa mrak na oči kad san vidila da mi je ona iz knjižnice opet stavila 2 pisme na pano...
Iako ovih dana stvarno iman razloga da buden totalno u kurcu, ja san za nepovirovat dobre volje. Virujte mi, ni ja sama ne znan šta mi je, jednostavno san ovih dana takva. Ma čin je sunce, meni
je sve super!!!!
Ne znan, čini mi se da po prvi put ja sama virujen da će stvari dobro ispast, iako se pokušavan pripremit da se to neće dogodit jer se ipak radi o meni. Ali ja po prvi put virujen da će se nešto stvarno desit između nas. Jer ovo je prvi put da ja mogu reć da san poduzela sve šta san mogla
da on vidi ko san ja, da on svati šta ja osječan prema njemu.... nadan se da zna šta san sve zbog njega u stanju učinit.
Ugl, danas iden na piće sa Petron iz razreda. Totalno mi fali pričat s njon, jer smo van neko vrime ja i ona baš svaki četvrtak sile na kavu i pričale, a posljednja 2 petka nismo mogle, jer san ja jedanput išla s mimijen, a ne sičan se šta je bilo drugi put.
Ovaj put smo opet planirale u četvrtak, al kako joj ja iman pričat puno toga za andreu, a ona je nestrpljiva idemo danas, a vjerojatno i sutra.
Ona van se nalazi u donekle sličnoj situaciji, samo šta njen ne živi tako daleko, ima mobitel šta ćini bitnu razliku, i ona je bila sa svojin. ali voli ga jednako jebeno ka šta ja volin andreu.
I dala san joj jučer da pročita neka 2 pisma šta san mu ja napisala kad san bila u teškom kurcu zbog one kučke koja mi ga želi uzet, i čita ona to, i počela plakat i govori mi da jel mogu ja pričat s onin njenin likon.
U početku godine je nisan mogla podnit, al sad kad san je upoznala vidin da je ženska predraga i predobra. baš mi se priča s njon i zato mi je drago da danas ni ja ni ona nemamo 2 sata u laboratoriju da se možemo napričat.

Jučer je moja Mone učinila važan korak u njenoj situaciji s likon koji joj se sviđa, a sve potaknuto sranjima u kojima se nalazimo ja i moja Jube. I totalno mi je drago šta mu je poslala poruku i sve mu rekla, jer i sama kaže da joj je sad lakše makar svi mislili da je glupača.
i jučer dok smo sidili u busu, iza mene je sidija jedan lik koji zna Andreu, a sidalo dalje i Šime, i ja san namjerno uru vrimena po torbama pisala Diadra & Andrea ka neko dite od 2 godine, al samo san tila da svi znaju ko je meni na pameti i da za mene drugi ne postoji, i još je nasuprot mene sidila ona kučka, pa san ja uživala pišuči svako slovo.

Eto ljudi moji iden van ja pisat lektiru makar me neće ovaj misec dignit, al eto. Priej toga ću još malo vidit horoskope na svin stranicama, mislin, ne mgu neupučena izać vanka.... ma šalin se, obožavan astrologiju, al nisan ja sad neka teška ovisnica, nego mi čisto ponekad pogodi pa me zanima je li to i danas slučaj....
Ajd, ljudi, dajte mi malo živnite!!!! pusa svima kiss

29.03.2006. u 09:09 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us