Nobody puts Baby in the corner...

...pogled tvoj će me dotuči, zovem vodku u pomoć!!!!!!!!!!

Još jedan ponediljak.....headbang
na zidu na stanici u Splitu je jedan grafit i piše ''Nedilja ubije više ljudi nego atomska bomba''.
Možda, al ništa ne ubije toliki broj ljudi koliko ih ponediljak ubije.
Još jedan prokleti tjedan počinje, vikend je tako daleko, a počinješ se oporavljat od prošlog vikenda...
Ugl, pregrozan dan.....
Jučer je bija mojoj Tonki 15. rođendan i želin joj baš sve najbolje u životu, da joj se ispune sve želje u životu. Da napokon postane zadovoljna svakim djelićem sebe i da ne obadaje gluposti koje joj govore ljudi koji je ne poznaju. Jer nije bitno izgledaš li ko da imaš 13, 15 ili jebenih 20 godina. Sve je u tvojoj glavi. yes Pogledaj mene- navodno izgledan puno starije, a svako ko me zna, zna i kakvo san ja derište!!! Ugl, nek ti ovo bude najbolja godina dosad!!!!!

E, ljudi moji, znala san da će mi sad svaki sat, a ne da, prolazit ka jedan misec, i tako sve do subote dok ga ne vidin. A tek oni trenuci prije nego šta buden tribala krenit u grad.... Vječnost!!!
Jučer van sidimo ja, Mia i Kate u robinsona i pijemo, a šta drugo, nego Cedevitu i iden ja čitat jutarnji.
Prvo šta je bija neki članak o barceloni, i čija će slika bit ako ne Ronaldinhova, onda vidin reklamu da će sutra, tj. danas, u jutarnjem izać prilog o SP, sa velikin člankon o njemu pa san navila podsjetnik da ga danas kupin. I onda vidin reklamu od Ok!-a i vidin da je izaša njegov megaposter. I šta drugo nego ja oden do prvog kioska i kupin Ok!
Tako da san danas cilo jutro čitala o njemu i gledala slike. a šta je najgore, Ronaldinho je stvarno pregrozno ispa na posteru, i to san ja vidila još prije nego šta san kupila Ok!, al san ga ja svejedno zalipila na vrata. I to san morala sve druge postere odlipljivat i zalipljivat da bi ga stavila na misto di je bija megaposter od Diesela, njega stavit di je bija robbie, a Robbia na misto di je bija Luka.....
Ugl, ja san crkla. A jedva čekan vidit sestrinu reakciju kad se vrati doma. ona van baš i nije luda za nogometon.....

Ja san za danas imala učit, al nakon sevga šta se dogodilo u subotu, knjigu nisan vidila. Al lako ću ja za danas nego ne znan kako ću sutra priživit??
Vidite vi šta on meni radi??
Moran se sad ić spremat, iman predsat, al samo jedan!! Ne moran doć na onaj prvi jer san dobila 4 iz fizike!!!! A to se kod naše nastavnice, i ne događa često.....
tnx na komentarima, puno mi znače.... By, by!!!wave


Sječanja

Sve što još na tebe me podsječa
samo je stara pjesma,
miris mora
i baš svaka zora.
Samo oni me bole jednako kao i prije,
svaki takt te pjesme,
svako zrno soli
i baš svako jutro me boli.
Samo nada u životu mi je ostala
da pjesma će stati,
da zoru neću dočekati,
al' samo more.........
samo more će me sječati.

27.03.2006. u 10:04 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us